لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچه باید از اپل واچ SE 3 انتظار داشت

آنچه باید از اپل واچ SE 3 انتظار داشت

اپل  هر ساله در اواحر تابستان و همزمان با معرفی آیفون ها از جدیدترین نسل از اپل واچ های خود نیز رونمایی می کند، اپل واچ های معرفی شده عموما بر مبنای سیاست چهار سال اخیر اپل در سه رده اولترا، مدل پایه و مدل اقتصادی SE عرضه می گردند.

امسال نیز انتظار می رود که در ماه سپتامبر 2024 همزمان با رونمایی از آیفون 16 اپل سومین نسل از اپل واچ SE خود را معرفی کند. این رده از ساعت های اقتصادی اپل با داشتن امکاناتی معادل مدل های پایه اپل واچ نظر بسیاری از کاربران محصولات اپل را به لحاظ قیمت تمام شده به سوی خود جلب می کند. در ادامه این مقاله به بررسی آنچه باید از اپل واچ SE 3 انتظار داشت، می پردازیم.

آنچه باید از اپل واچ SE 3 انتظار داشت

بر اساس گمانه زنی هایی که برخی از کارشنایان حوضه IT نظیر  مایک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ مطرح نموده اند اپل به احتمال زیاد در مورد طراحی بدنه اپل واچ SE 3 رویه متفاوتی را در پیش می گیرد و جنس قاب بدنه ساعت را به پلاستیک فشرده تغییر خواهد داد. 

این اتفاق از سوی اپل به احتمال زیاد برای کاهش قیمت تمام شده محصول و سبک کردن وزن آن نسبت به مدل های دیگر نظیر اپل واچ اولترا انجام خواهد شد. زیرا اپل به دلیل استفاده از چیپ های نسل جدید سری S مجبور به کاهش وزن و قیمت تما شده محصول (نسبت به مدل های پایه ای اپل واچ) خواهد شد.

از نظر این کارشناس احتمال کاهش قیمت SE 3 به زیر 250 دلار را با توجه به تغییرات در ساختار بدنه اپل دور از انتظار نمی داند، که این موضوع خرید آن برای کودکان را نیز ممکن می سازد. از سوی دیگر استفاده از پلاستیک در بدنه اپل واچ امکان تنوع بخشیدن به رنگ بندی این محصول، متناسب با بند های رنگی اپل واچ را میسر ساخته است. 

به احتمال زیاد اپل طراحی این نسل از اپل واچ SE را به صورت سیم کارت خور انجام خواهد داد تا در صورت خرید سایز کوچک آن برای کودکان بدون نیاز به گوشی والدین بتوانند از محل حضور فرزند خود مطلع شوند. اپل سابقه استفاده از پلاستیک فشرده و ضد خش را نیز در آیفون سری 5 و 6 با آب بندی کامل در کارنامه خود دارد و انجام موفق تغییر ساختار بدنه اپل واچ دور از انتظار نیست.

آنچه باید از اپل واچ SE 3 انتظار داشت

با توجه به این تغییرات احتمالی اپل واچ SE 3 بر خلاف دو نسل قبلی نسبت به مدل های پایه، تفاوت های ظاهری زیادی را خواهد داشت و این موضوع تنوع ساعت های هوشمند اپل را برای انتخاب مشتریان بسیار گسترده تر از قبل خواهد ساخت.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:

Apple Watch SE 3

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427