لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکانات watchOS 11 متناسب با قابلیت های iOS 18

امکانات watchOS 11 متناسب با قابلیت های iOS 18

اپل همواره همگام با بروزرسانی سیستم عامل iOS برای رابط کاربری اپل واچ ها نیز بروزرسانی جدید عرضه می کند، شرکت اپل در اوایل ماه ژوئن 2024 و در جریان کنفرانس WWDC 24 با عرضه iOS 18 و تغییرات متنوع در زمینه هوشمند سازی عملکرد آیفون و افزایش امکانات نرم افزاری و گرافیکی این رابط کاربری قابلیت های گوشی آیفون را وارد فاز جدیدی نمود، در جریان این کنفرانس یازدهمینن نسخه سیستم عامل اپل واچ نیز رونمایی شد، که در ادامه به بررسی امکانات watchOS 11 متناسب با قابلیت های iOS 18 می پردازیم. امکانات جدید اپل واچ برای کاربرانی مفید خواهد بود که بصورت هماهنگ از آیفون در کنار این ساعت هوشمند استفاده می کنند.

رابط کاربری watchOS 11 با توسعه قابلیت های مربوط به کنترل وضعیت سلامت بدن و افزایش دقت مانیتورینگ فعالیت بدن گزارشات مفید تری را نسبت به نسخه های قبل به کاربر ارائه می دهد. در WatchOS 11 امکان برنامه ریزی سیکل های دقیق تری جهت انجام فعالیت ورزشی و افزودن روزهای استراحت به هر سیکل برای بازه های مختلف زمانی فراهم شده است. قابلیت جدیدی تحت عنوان Traning Load نیز به مجموعه اپ های اپل واچ در قالب بروزرسانی جدید اضافه شده، که امکان کنترل شدت و زمان تمرینات ورزشی را از طریق نمودار های داینامیک در بازه های زمانی مختلف ممکن ساخته است، خروجی اطلاعات این اپ برای کاربرانی که به صورت حرفه مشغول ورزش های قهرمانی یا Fitness هستند بسیار مفید می باشد، به نحوی که از طریق گزارشات این اپ در مورد موثر بودن یک تمرین ورزشی خاص می توان اطلاعات جامع تری را بدست آورد.

امکانات watchOS 11 متناسب با قابلیت های iOS 18

در این نسخه از سیستم عامل watchOS نمایش ویجت ها به صورت هوشمندانه تری نسبت به قبل صورت می گیرد تا نیاز کاربران را در سطوح مختلف برآورده شود. به عنوان نمونه ویجت های هوشمند مربوط به Translate به صورت مداوم در اختبار کاربر قرار گرفته و در صورت وجود هشدار بارندگی یا طوفان ویجت ها وضعیت لحظه ای آب و هوا به کاربر نمایش داده می شود.

اپلیکیشن جدید دیگر اپ Vital است، که از طریق آن می توان در یک نگاه معیار های مختلف سلامت را مشاهده و مورد سنجش قرار داد. این اپ با استفاده از قابلیت های ساده گرافیکی و اطلاعات و آمار های روزانه سلامت را با سوابق گذشته شما مقایسه کند تا شاخص ها و معیار های حیاتی در کنترل وضعیت سلامت بدن همواره در دسترس کاربر باشد.

امکانات watchOS 11 متناسب با قابلیت های iOS 18

همچنین از طریق اپلیکیشن Live Activity گزارشی از وضعیت لحظه ای فعالیت بدنی کاربر را به صورت کاملا امن برای دوستان و نزدیکان وی ارسال می شود، تا در زمان فعالیت های سنگین بدنی در مواقع خاص کاربر احساس تنهایی نکند.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر از سایت اپل مراجعه کنید:

watchOS 11 Preview

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت