لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۸ با طراحی لبه‌های تخت ساخته می‌شود

اپل واچ سری ۸ با طراحی لبه‌های تخت ساخته می‌شود

نزدیک به یک سال پیش بود که شایعاتی در مورد طراحی اپل واچ سری ۷ با لبه‌های تخت مطرح شده بود که البته با واقعیت تطابق نداشت. اما حالا به نظر می‌رسد که همین شایعات برای اپل واچ سری ۸ نیز در حال گسترش است.

بر اساس شایعه جدید منتشر شده از طرف جان پروزر حاکی از آن است که اپل واچ سری ۸ احتمالا با طراحی دارای لبه‌های تخت و شبیه به آیفون ۱۲ به بعد آماده عرضه می‌شود.

پروزر در توییت جدید خود ادعا کرده است که اطلاعات تازه‌ای که اکانت ShrimpApplePro در مورد طراحی تخت اپل واچ مطرح کرده را قبول دارد و به احتمال زیاد اپل در جریان سپتامبر امسال تصمیم به رونمایی و عرضه اپل واچ سری ۸ با طراحی متفاوت دارد.

اپل در طول چند سال گذشته طراحی اپل واچ را با کمترین تتغییر ممکن همراه کرده است. تنها تغییر در طراحی این ساعت هوشمند مربوط به سال ۲۰۱۸ و اپل واچ سری ۴ در کنار سال ۲۰۲۱ و اپل واچ سری ۷ بود که تغییراتی بسیار کم در ظاهر این محصول اعمال شد.

این اکانت توییتری حالا بر این باور است که اپل برای اولین بار به صورت کلی تغییراتی را در طراحی اپل واچ اعمال خواهد کرد تا به بهترین شکل ممکن این ساعت هوشمند را با تغییر همراه کند.

تا پیش از این نیز مارک گورمن در گزارش خود اعلام کرده بود که انتظار ندارد که سنسورهای تعبیه شده در اپل واچ سری ۸ نسبت به سری ۷ تغییری داشته باشد. با این حال امکانات ویژه‌ای نظیر اندازه‌گیری سطح دمای بدن به این محصول اضافه خواهد شد. این تغییرات همراه با قابلیت‌های سلامتی بیشتری همراه خواهند بود که امکان ردیابی فعالیت‌های ورزشی و روزمره را به صورت بهینه‌تر و گسترده‌تر فراهم می‌آورد.

اپل همچنین تصمیم دارد تا یک اپل واچ ویژه با طراحی متفاوت را برای فعالیت‌های ورزشی تولید کند. شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند که این اپل واچ با طراحی کاملا متفاوت با آنچه تا به امروز در ساعت‌های هوشمند این شرکت دید‌ه‌ایم ساخته و آماده عرضه به بازار خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420