لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه RC واچ او اس ۸.۳ و آی او اس ۱۵.۲ آماده عرضه شد

نسخه RC واچ او اس ۸.۳ و آی او اس ۱۵.۲ آماده عرضه شد

شرکت اپل از شب گذشته نسخه RC واچ او اس ۸.۳ و آی او اس ۱۵.۲ را آماده عرضه به کاربران کرده است و در صورت عدم وجود باگ‌های کاربردی، این نسخه به صوتر عمومی آماده عرضه به کاربران خواهد شد.

نسخه RC یا Release Candidate نسخه‌ای است که در صورت عدم نداشتن باگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و صرفا برای تست نهایی به صورت بتا آماده عرضه به کاربران خواهد شد.

شرکت اپل در توسعه این نسخه جدید از سیستم عامل واچ او اس امکان دسترسی بهینه‌تر و کاربردی‌تر را برخی از اجزای اپل واچ‌های سری ۴ به بعد داده است. در این نسخه امکان استفاده از قابلیت الکتروکاردیوگرام در اپل واچ سری ۴ به بعد بهبود یافته و اپل برخی از باگ‌های کاربردی را در آن‌ها برطرف کرده است. آپدیت درایور سنسور قرار گرفته روی دیجیتال کراون در این نسخه باعث می‌شود تا کاربران امکان استفاده سریع‌تر و بهتر از قابلیت الکتروکاردیوگرام را داشته باشند. شرکت اپل همچنین در این نسخه اطلاعات ارائه شده به کاربران از قابلیت ECG را به خواسته‌ها و استانداردهای سازمان غذا و داروی آمریکا نزدیک کرده است.

در آی او اس ۱۵.۲ نیز تمامی قابلیت‌هایی که تا پیش از این در بتاهای این نسخه ارائه شده بود مورد تست نهایی قرار گرفته است و در صورت تایید کاربران حرفه‌ای و توسعه دهندگان، این نسخه به عنوان گزینه مناسب برای انتشار به عنوان نسخه عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در این نسخه بخش‌هایی نظیر دسترسی به دستورهای صوتی در اپل موزیک، دسترسی به مخاطبین به صورت سریع و انتخاب استفاده از رابط کاربری سابق و موارد دیگر به اپل واچ و آیفون‌های پشتیبانی شده از این نسخه اضافه شده است.

شرکت اپل احتمالا این نسخه جدید از سیستم عامل‌های توسعه داده شده برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ و تلفن‌های هوشمند آیفون را تا یکی دو روز دیگر آماده عرضه به تمامی کاربران می‌کند. گفتنی است که برای دانلود و نصب این نسخه جدید، در صورت پشتیبانی شدن دستگاه در حال استفاده، می‌توانید از روش OTA برای دانلود و نصب این نسخه‌ها استفاده کنید. گفتنی است که نصب از طریق این روش مستلزم استفاده از اینترنت پرسرعت و اتصال آن از طریق وای فاس است و در صورت تایید این موضوع کاربران می‌توانند نسخه‌های جدید را برای ساعت هوشمند و آیفون خود دانلود و نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420