Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تیم کوک: مهمترین کمک اپل به بشریت در حوزه سلامت بوده است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: مهمترین کمک اپل به بشریت در حوزه سلامت بوده است

تیم کوک: مهمترین کمک اپل به بشریت در حوزه سلامت بوده است

اپل سال‌ها است که درباره نقش و تاثیر خود بر سلامت انسان صحبت می‌کند و قابلیت‌های اپل واچ در راس برنامه‌های مرتبط با سلامت این شرکت طراحی شده است. حال تیم کوک بر این باور است که مهمترین کمک اپل به بشریت در حوزه سلامت بوده است.

پیشرفت و بلوغ اپل واچ و یکپارچگی سلامت محور سخت افزار و نرم افزار اپل، نشان می‌دهد که در جهت رشد و توسعه موضوع سلامت پیش می‌رود.

در سال گذشته، آگهی استخدام عمومی اپل در ارتباط با موضوع سلامت بیش از ۲۲۰ درصد افزایش یافته که افزایش قابل توجهی از آن فقط در چند ماه گذشته بوده است.

بنابر اطلاعات به دست آمده، استخدام سلامت محور اپل طی سال گذشته دارای سریع‌ترین رشد در این شرکت بوده و بعد از آن متخصصان فروش و فناوری مثل محاسبات ابری و امنیت، بیشترین رشد را داشته‌اند.

اپل قابلیت‌ها و خدمات مرتبط با سلامت مشتریان را طی چند سال گذشته افزایش داده و به همین منظور اعتبار بالایی به اپل واچ داده است. این شرکت اپل واچ را با به کار بردن سنسورهای بیشتری مثل اکسیژن خون و استفاده هوشمندانه برای اندازه‌گیری ضربان قلب  و غیره، به مرور زمان به یک ابزار یکپارچه سلامت سوق داده است.

یکی از موارد تمرکز بر توسعه سلامت در این شرکت این بوده که Alex Gorsky مدیر عامل شرکت داروسازی و پزشکی جانسون اند جانسون به هیئت مدیره اپل ملحق شده است.

تیم کوک مدیر عامل اپل گفت که Gorsky در زمینه سلامت بینش، تجربه و اشتیاق فوق‌العاده‌ای برای استفاده از فناوری در پیشرفت زندگی و ساختن جوامع سالم‌تر به ارمغان آورده است.

در آگهی استخدام اپل، به جای توجه به توسعه محصولات خاص، بر تحقیقات سلامت تمرکز بیشتری شده است. اپل در زمینه تحقیقات سلامت بر اپلیکیشن Research سرمایه‌گذاری سنگینی کرده که اولین گام برای دنبال کردن قابلیت‌های سلامتی بر آیفون و اپل واچ است. همچنین تلاش‌های تحقیقات سلامت اپل به طور داخلی از توسعه محصولات جدید و قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند.

مرکز و محور نقشه راه سلامت اپل، اپل واچ است و گزارش‌ها نشان می‌دهند که این ساعت، به عنوان یک دستگاه مستقل شناخته شده برای سلامت به رشد خود ادامه خواهد داد. تیم کوک در مصاحبه‌ای گفته که مهمترین کمک اپل به بشریت، در حوزه سلامت بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420