Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نام اپل واچ پرو در محصولات دموی یک اپل استور لو رفت 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام اپل واچ پرو در محصولات دموی یک اپل استور لو رفت

نام اپل واچ پرو در محصولات دموی یک اپل استور لو رفت

اکانت توییتری @appleDemoYT به تازگی تصویری از نام پنهان اپل واچ پرو را در یکی از محصولات دموی ارائه شده به اپل استورهای رسمی را منتشر کرده است. این تصویر نشان دهنده آن است که شرکت اپل تصمیم داشته تا نام اپل واچ پرو را تجاری سازی کند و از آن طریق محصولاتی را آماده عرضه به بازار کند.

لوگوی اپل واچ پرو در فایل مربوط به رونمایی از یک اپل واچ اسپرت دیده شده است که نشان دهنده آن است که اپل تصمیم داشته تا از این نام نیز در سال ۲۰۱۵ برای رونمایی به عنوان یک محصول جداگانه استفاده کند که البته هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است. نکته مهم این است که اپل در همان سال ۲۰۱۵ اپل واچ را آماده عرضه به بازار کرد.

این تصویر همچنین نشان داده که این محصول قرار بوده در ۲۶ فوریه ۲۰۱۵ رونمایی و آماده عرضه به بازار شود.  شماره مدل این محصول نیز قرار بوده A1623 باشد.

به نظر میرسد که اپل تصمیم داشته نام اپل واچ‌ها را در سه مدل آماده عرضه کند که شامل اپل واچ پرو، اپل واچ اسپرت و اپل واچ ادیشن بوده است، اما پسوند پرو در از مجموعه نام‌های ساعت‌های هوشمند شرکت اپل حذف شد.

با این حال حدس و گمان‌های پس از انتشار این تصویر بر این باور هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده از این نام استفاده کند و محصولات جدیدی را از طریق آن تولید کند. اپل واچ پرو در آینده ممکن است یک محصول کاربردی و رقیبی برای ساعت‌های حرفه‌ای G-Shock باشد که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل تا به امروز پسوند پرو را در تولید محصولاتی چون مک بوک، آیپد، آیفون و ایرپاد مورد استفاده قرار داده است، اما نام اپل واچ پرو هرگز از طرف شرکت اپل تجاری سازی نشده است. با این حال به نظر می رسد که در آینده نزدیک این نام نیز در ساعت‌های هوشمند شرکت اپل نیز دیده شود و اپل امکانات خاصی را از طریق آن به کاربران خود ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420