Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
خرابی بند سولو لوپ کاربران را ناراضی کرده است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرابی بند سولو لوپ کاربران را ناراضی کرده است

خرابی بند سولو لوپ کاربران را ناراضی کرده است

نزدیک به یک سال است که شرکت اپل در کنار رونمایی از اپل واچ سری ۶ از بندهای جدید خود نیز رونمایی کرد. حال مشخص شده که خرابی بند سولو لوپ بسیار زیاد است و همین موضوع کاربران را ناراضی کرده است.

حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی و آمادگی برای عرضه اپل واچ سری ۷ بسیاری از کاربران و حتی خبرگزاری‌های متعدد تلاش کرده‌اند تا با انتشار خبرهای مربوط به خرابی سولو لوپ شرکت اپل را از فروش این محصول به شکل امروزی بازدارد.

در پست جدیدی که یکی از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit منتشر کرده، مشخص شده که بسیاری از کاربران از ظاهر، ابعاد و حالت کشسانی بند جدید ابراز نارضایت کرده‌اند.

بسیاری از کاربران حالت کشسانی بند سولو لوپ را مناسب می‌دانند، اما سطح مقاومت این محصول را نسبت به بند اسپرت سیلیکون کمتر می‌دانند. اغلب کاربران اعلام کرده‌اند که بند سولو لوپ پس از استفاده کمتر از یک سال ترک می‌خورد و حالت ابتدایی خود را از دست می‌دهد.

یکی از کاربران اعلام کرده که پس از ۱۰ ماه استفاده از این نوع بند، ترک‌های کوچکی در آن ایجاد شده است و دیگر ظاهر زیبای ابتدایی خود را از دست داده است. یک یوتیوبر برزیلی نیز ویدیویی را منتشر کرده که نشان از دو تکه شدن و پاره شدن بند سولو لوپ خود دارد که همین موضوع در نهایت باعث عدم تمایل او برای استفاده مداوم از بند سولو لوپ شده است.

با توجه به این موارد کاربران خواسته‌اند تا شرکت اپل از تولید دوباره سولو لوپ با به کارگیری جنس گذشته خودداری کند و به جای آن از  موادی مقاوم‌تر در تولید این محصول استفاده کند.

اپل واچ سری ۷ قرار است به زودی آماده عرضه در کنار آیفون ۱۳ شود. با این حال شرکت اپل تصمیم دارد تا از این محصول نسل جدیدی از تجربه استفاده از یک ساعت هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420