لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رونمایی از آیفون سری 16 در کنفرانس اپل

رونمایی از آیفون سری 16 در کنفرانس اپل

معرفی آیفون سری 16 در کنفرانس اپل

 شرکت اپل با ارسال دعوت نامه برای رسانه های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و نمایش اعلان روی وب سایت خود، خبر از برگزاری کنفرانس جدید تحت عنوان it´s Glowtime (زمان درخشش است) در تاریخ 9 سپتامبر 2024 (19 شهریور 1403) ساعت 20:30 به وقت محلی ایران می دهد که باید منتظر رونمایی از آیفون سری 16 در کنفرانس اپل باشیم و در ادامه به بررسی رویدادهای قابل پیش بینی در این کنفرانس می پردازیم.

شرکت اپل  هر ساله در ماه سپتامبر جدید ترین نسل از گوشی های آیفون و ساعت های هوشمند اپل واچ خود را از طریق برگزاری کنفرانس رونمایی می کند. اپل این کنفرانس را مانند سنوات گذشته در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک و با حضور خبرنگاران فناوری اطلاعات و طرفداران محصولات اپل با پوشش  زنده تصویری برگزار می کند.

رونمایی از آیفون سری 16 در کنفرانس اپل

شرکت اپل به طور حتم در کنفرانس it´s Glowtime از سری آیفون های 16 و 16 پرو با عنوان قدرتمندترین تلفن هوشمند در دنیای دیجیتال رونمایی خواهد کرد و از سوی دیگر هماهنگ با این نسل از آیفون، اپل واچ نسل 10 و ایرپاد نسل 4 را نیز معرفی می کند. همچنین اپل در کنفرانس نرم افزاری قبلی خود از سیستم عامل جدید iOS 18 رونمایی کرده بود، که دسترسی به قابلیت های فوق العاده آن روی آیفون سری 16 برای کاربران به بهترین نحو انجام خواهد شد.

محصولاتی که در جریان این کنفرانس رونمایی خواهد شد، اولین سری از محصولات اپل می باشد که به سرویس های هوش مصنوعی مجهز می شوند.

پوشش زنده کنفرانس به زبان فارسی : 

 به دلیل اهمیت معرفی و بررسی محصولاتی نظیر آیفون و ایرپاد که در بازار داخلی کشور، همواره مورد استقبال و پیگیری کاربران ایرانی قرار دارد پوشش زنده و اختصاصی این کنفرانس با شعار درخشش اپل – از طریق اینستاگرام اپل ان آی سی و وبسایت اپل ان آی سی به زبان فارسی در مورخ 19 شهریور حدود ساعت 20:30 به وقت ایران برای طرفداران محصولات اپل در دسترس خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت