لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تکمیل قابلیت های Apple Intelligence تا سال 2027

تکمیل قابلیت های Apple Intelligence تا سال 2027

یکی از برترین دستاوردهای نرم افزاری که اپل در جریان کنفرانس بهار 2024 به دنیای تکنولوژی معرفی نمود، سرویس هوش مصنوعی اپل با نام Apple Intelligence بود و با اعلام اپل طی ماه های آینده روی پلتفرم مک از طریق macOS Sequoia و روی آیفون از طریق iOS 18 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این محصول نرم افزاری اپل علاوه بر برآورده ساختن اهداف رقابتی برای این شرکت، امکانات بی نظیری را در زمینه هوش مصنوعی متناسب با کارایی و عملکرد محصولات اپل ارائه خواهد کرد. به عنوان نمونه عملکرد اپلیکیشن سیری به عنوان یک دستیار صوتی در پلتفرم های مختلف اپل با استفاده از سرویس هوش مصنوعی اپل بسیار هوشمند تر شده و دامنه کارایی آن در اجرای دستورات پیچیده تر تا حد بی سابقه ای بهبود خواهد یافت. اما به احتمال زیاد تکمیل قابلیت های Apple Intelligence تا سال 2027 به طول بیانجامد.

تکمیل قابلیت های Apple Intelligence تا سال 2027

با توجه به نوپا بودن این سرویس و وسعت عملکردی آن به احتمال زیاد این محصول نرم افزاری در نسخه های متعدد و به تدریج تکامل خواهد یافت، به گفته برخی از کارشناسان نظیر مارک گورمن از مجله بلومبرگ، احتمالاً حداقل سه سال طول می‌کشد تا Apple Intelligence مجموعه‌ای از ویژگی‌های قانع‌کننده‌ را در اختیار کاربران محصولات اپل قرار دهد. این کارشناس محصولات اپل معتقد است که در خوش بینانه ترین شرایط ممکن، تا سال 2027 عرضه نسخه ای جامع از Apple Intelligence که تمامی نیازهای کاربران را در قالب یک نسخه واحد برآورده سازد، طول خواهد کشید.

به نظر برخی کارشناسان اپل برای کاربرانی که در مراحل اولیه از این سرویس بهره می برند، به احتمال زیاد یک فضای منطبق با مکانیزم و الگوریتم های هوش مصنوعی  را  از اکانت های ویژه iCloud در اختیار این کاربران قداد خواهد داد و با استفاده از این فضا که به صورت هوشمند برنامه ریزی شده برای فرایند یادگیری ماشین (که فرایند اصلی در توسعه سیستم های هوش مصنوعی به حساب می آید) کیفیت سرویس ارا‌ئه شده را ارتقا دهد.

همچنین برنامه هایی که اپل برای توسعه  iCloud Plus  و دسترسی امن و سریع کاربران به فضای ذخیره سازی بیشتر در نظر دارد، نیز می تواند به این موضوع کمک بیشتری کند. این سیاست توسط Open AI نیز برای راه اندازی پردازش های شخصی سازی شده مورد استفاده قرار گرفت که تجربه خوبی را در اختیار کاربران قرار داد.

تکمیل قابلیت های Apple Intelligence تا سال 2027

با توجه به موضوعاتی که در کنفرانس اپل مطرح شد به احتمال زیاد موارد زیر در نسخه اولیه سرویس هوش مصنوعی اپل گنجانده خواهد شد:

  • قابلیت نوشتن که در اپلیکیشن هایی نظیر Note و Message توسعه خواهد یافت و به هوشمند تر شدن فرایند پیام رسانی کمک می کند.
  • هوشمند سازی فضای اپلیکیشن Photos و ایجاد نوعی حافظه در فضای آن
  • افزایش سرعت و هوشمند سازی عملکرد Siri در پاسخ دهی به دستورات کاربر
  • و همچنین سفارشی سازی ایموجی ها از طریق قابلیت Genmoji

همین موارد نیز تا سال 2025 در نسخه های بعدی Apple Intelligence توسعه می یابند. از سوی دیگر توسعه این سرویس برای تمامی کشور های جهان شاید تا حدود دو سال زمان نیاز داشته باشد، اما در نسخه های اولیه تلاش شده که کشور های اروپایی و چین علاوه بر کشورهای انگلیسی زبان تحت پوشش سرویس هوش مصنوعی قرار گیرند. 

در انتها به این نکته باید توجه داشت که فضای بیشتر جهت عملکرد بهتر Apple Intelligence به اکانت iCloud Plus نیاز دارد که شارژ ماهانه آن معادل 19.9 دلار هزینه می باشد و در صورتی که کاربر متقاضی، خدمات پردازشی جهت توسعه سرویس هوش مصنوعی روی این فضا باشد، بایستی مبلغی بین 10 تا 20 دلار شارژ علاوه بر مبلغ بالا برای حساب کاربری iCloud خود انجام دهد. این در حالی است که شرکت اپل همواره بر امن بودن پروتکل های پردازشی خود تاکید دارد و تلاش می کند که مانند سایر سرویس های نرم افزاری خود در گذشته به بهترین نحو رضایت کاربران را جلب کند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:

Apple Likely Won’t Charge for Apple Intelligence Features Until At Least 2027

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت