لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت های جدید iOS 18 برای ارتباط بهتر آیفون با ایرپاد پرو

قابلیت های جدید iOS 18 برای ارتباط بهتر آیفون با ایرپاد پرو

سیستم عامل جدید iOS 18 که در کنفرانس بهار 2024 رونمایی شد، و قرار است که قدرتمند ترین رابط کاربری تلفن همراه به لحاظ قابلیت ها و امکانات فوق العاده برای کاربران آیفون خواهد بود. این محصول نرم افزاری اپل با مجهز شدن به امکانات  جدید در فضای اپلیکیشن ها و همچنین قابلیت های هوش مصنوعی در اپلیکیشن هایی مانند سیری، کاربری گوشی آیفون را دچار تحول اساسی خواهد ساخت.

اما تغییرات iOS 18 به بروز رسانی های نرم افزاری محدود نشده و در ارتباط سخت افزاری با برخی از دستگاه های دیگر تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. به عنوان مثال ارتباط آیفون و ایرپاد شما به نحو بهتر و با کیفیت تری انجام خواهد شد. از این رو در ادامه این مقاله به بررسی قابلیت های جدید iOS 18 برای ارتباط بهتر آیفون با ایرپاد پرو خواهیم پرداخت.

قابلیت های جدید iOS 18 برای ارتباط بهتر آیفون با ایرپاد پرو

بروز رسانی بزرگ نرم افزاری اپل برای آیفون در ابتدای پاییز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و بسیاری از گوشی های آیفون از نسل XR تا سری 16 (که در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد) به iOS 18 دسترسی خواهند داشت.

شش ویژگی که نسل  هجدهم  سیستم عامل iOS برای ایرپاد پروهای نسل جدید به ارمغان خواهد آورد شامل موارد زیر خواهد بود:

– کنترل با استفاده از حرکات سر

در بسیاری از موارد شما برای پاسخ دادن به یک تماس و یا رد آن نیاز به لمس ایرپاد دارید یا برای تعامل با دستیار صوتی سیری نیاز به دادن دستورات صوتی هستید. اما با بروز رسانی جدید iOS 18 می توانید تنها با حرکت دادن سر به سمت چپ و راست تماس تلفنی دریافتی را رد یا پاسخ داد و یا در زمانی که از سیری کنترل نوتیفیکیشن ها و یا پاسخ به پیام های دریافتی را می خواهید، می توانید از طریق حرکات سر و بدون پاسخ کلامی، عملکرد سیری را در مراحل مختلف کنترل کنید.

– Voice Isolation یا تفکیک صدا

این قابلیت‌ بسیار کاربردی در ایرپاد پرو به شما امکان می‌دهد در محیط‌های پر سر و صدا، مکالمات واضح و شفافی داشته باشید. این ویژگی به ویژه در موقعیت‌هایی که نیاز به تمرکز روی مکالمه دارید، مانند تماس‌های کاری مهم یا کنفرانس‌های آنلاین، بسیار مفید است. قابلیت تفکیک صدا که از قبل در ایرپاد پرو وجود داشت با استفاده از بروز رسانی جدید Frimware می تواند به بهترین سطح عملکردی ارتقا یابد.

قابلیت های جدید iOS 18 برای ارتباط بهتر آیفون با ایرپاد پرو

– قابلیت Adaptive Audio Controls

در iOS 18 قابلیت اعمال تنظیمات بیشتر برای کنترل بهتر فرایند Noise Cancellation به صورت کاملا داینامیک و سازگار با محیط کاربر فراهم خواهد شد. در این تنظیمات می توان دقت نفوذ برخی از صداهای محیطی را در شرایط Noise Cancellation با حساسیت بسیار بالا بررسی نمود.

– قابلیت شخصی‌سازی صدای فضایی یا  Personalized Spatial Audio

در ایرپاد پرو امکانی جهت شخصی‌سازی صدای فضایی وجود دارد که با استفاده از این قابلیت به طور هوشمندانه صدای ایرپاد با توجه به موقعیت گوش و سر شما تنظیم می شود تا نحوه پخش صدا به صورت کاملا سه بعدی انجام شود و جهت منبع تولید صدا را در فاصله و محل درست نسبت به سر خود تشخیص دهید. دقت عملکردی این قابلیت از طریق بروز رسانی iOS 18 ارتقا خواهد یافت تا در زمان تماشای فیلم یا بازی واقعی ترین و فراگیرترین فضا سازی را جهت بازی در اختیار کاربر قرار دهد.

قابلیت های جدید iOS 18 برای ارتباط بهتر آیفون با ایرپاد پرو

– افزایش کیفیت صدای پخش شده

با استفاده از بروز رسانی جدید کیفیت صدای پخش شده توسط ایرپاد از فرکانس بالاتری پشتیبانی کرده و داینامیک بودن فضای گیم یا پخش فیلم را به بهترین نحو در زمان پخش صدا به کاربر القا کند.

– کاهش تاخیر در ارتباط با آیفون

قابلیت پایین بودن تاخیر در ارتباط بین گوشی و ایرپاد که در انواع مدل های ایرپاد با بالاترین کیفیت وجود داشته، به بهترین نحو در بروز رسانی جدید تا حد بالایی ارتقا یافته تا در فضای گیم کوچکترین تاخیر، حتی در ابعاد چند میلی ثانیه نیز روی ندهد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:

Features iOS 18 Brings to the AirPods Pro

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427