لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر نام Apple ID به Apple Account در سال 2025

تغییر نام Apple ID به Apple Account در سال 2025

شرکت اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC24 که در اواخر بهار 2024 بر گزار شد، از انواع رابط های کاربری برای پلتفرم های مختلف نظیر آیفون، آیپد و کامپیوتر های مک خود رونمایی کرد، همچنین اپل در جریان این رویداد از عرضه سرویس های نرم افزاری با بهره گیری از هوش مصنوعی و به روز رسانی های جدید در فضای اپلیکیشن ها، برای کاربران محصولات خود خبر داد.

اپل همواره برای حفظ امنیت کاربران خود جهت دسترسی به امکانات و سرویس های نرم افزاری، یک حساب کاربری کاملا امن را برای دسترسی به انواع اپلیکیشن ها و فضای ذخیره سازی ابری تحت عنوان Apple ID را ایجاد کرد. از این رو دسترسی به فضای عرضه خدمات نرم افزاری اپل یعنی App Store و فضای ذخیره سازی فایل های ضروری یعنی iCloud از طریق این حساب کاربری جامع روی دستگاه های مختلف ممکن شده است. در واقع Apple ID کلید ورود به دنیای اپل محسوب می شود و به طور کلی تمامی امکانات نرم افزاری اپل از این طریق در دسترس کاربران قرار می گیرد.

تغییر نام Apple ID به Apple Account

همچنین اپل در جریان کنفرانس نرم افزاری WWDC24 اپلیکیشنی جامع را برای مدیریت یکپارچه حساب های کاربری روی پلتفرم های مختلف، تحت عنوان اپ Password معرفی نمود که به صورت مشترک انواع نام های کاربری و پسوردها را می توان در محیط های مختلف و طیف وسیعی از دستگاه ها مدیریت کرد. از موضوعات مطرح شده در بالا می توان دریافت اپل به دنبال ایجاد یک اکوسیستم جامع برای مدیریت حساب کاربری است.

تغییر نام Apple ID به Apple Account

با توجه به دلایل ذکرشده اپل قصد تغییر نام Apple ID به Apple Account را در اواخر سال جاری دارد تا امکان مدیریت یکپارچه حساب های کاربری اپل به ساده ترین شکل ممکن میشر شود. همچنین باید گفت که این تغییر به صورت کاملا امن و با حفظ ساختار قبلی Apple ID، به صورت خودکار از سوی اپل انجام می شود و نیازی به دخالت کاربر ندارد.

در نهایت نیز باید گفت تغییر نام Apple ID به Apple Account گامی مثبت در راستای ساده‌تر کردن و کاربرپسندتر کردن تجربه کاربران اپل است. این تغییر، نشان‌دهنده تعهد اپل به ارائه تجربه‌ای یکپارچه و متمرکز بر کاربر، در تمامی محصولات و خدمات خود است.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:

Apple ID Could Be Rebranded to ‘Apple Account’ Later This Year

همچنین برای دریافت اخبار و آموزش های جدید به لینک زیر در شبکه اجتماعی مراجعه فرمایید:

اینستاگرام اپل ان آی سی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت