Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
منتظر هدست اپل در جریان WWDC 2022 نباشید! 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

منتظر هدست اپل در جریان WWDC 2022 نباشید!

منتظر هدست اپل در جریان WWDC 2022 نباشید!

شرکت اپل تا پنج روز دیگر کنفرانس WWDC 2022 را برگزار می‌کند و حالا مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل اعلام کرده که هدست واقعیت افزوده اپل قرار نیست در جریان این رویداد رونمایی و آماده عرضه به بازار شود.

مینگ چی کو در توییت جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل همچنان قرار است در سال ۲۰۲۳ هدست واقعیت افزوده خود را روانه بازار کند، اما زمان رونمایی از این محصول در کنفرانس WWDC 2022 نخواهد بود و اپل زمان دیگری را برای رونمایی از آن در نظر خواهد گرفت.

مینگ چی کو دلیل عدم معرفی از هدست اپل در جریان WWDC 2022 را نگرانی مدیران این شرکت عنوان کرده است که در صورت رونمایی زودهنگام و افزایش فاصله میان تاریخ رونمایی و عرضه این محصول، شرکت‌های رقیب اقدام به کپی برداری از آن کرده و محصولاتی با ظاهری مشابه را روانه بازار کنند.

با وجود این مسئله ممکن است اپل اطلاعاتی در مورد سیستم عامل هدست واقعیت افوزده خود که تا پیش از این با عنوان Reality OS و نام مخفف rOS منتشر کند. اپل ممکن است این سیستم عامل را در جریان کی‌نوت عمومی WWDC 2022 رونمایی کند که در نوع خود اولین سیستم عامل اختصاصی برای هدست واقعیت افزوده شرکت اپل است که عملکرد آن بر پایه ابزارهای نرم افزاری نظیر ARKit خواهد بود.

اپل تصمیم دارد تا در جریان WWDC 2022 که تا پنج روز دیگر برگزار می‌شود از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود شامل آی او اس ۱۶ و آیپد او اس ۱۶ نیز رونمایی کند.

کنفرانس WWDC 2022 قرار است در ششم تا دهم ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) برگزار می‌شود. به طور معمول کنفرانس WWDC هر ساله در چند روز برگزار می‌شود. روز اول این رویداد با یک کی‌نوت عمومی آغاز می‌شود که در جریان آن اپل از محصولات نرم افزاری جدید خود رونمایی می‌کند. پیش بینی می‌شود که در جریان رویداد پیش‌رو شرکت اپل نسخه‌های جدید سیستم عامل خود شامل آی او اس ۱۶، واچ او اس ۹، تی وی او اس ۱۶، مک او اس ۱۳ و آیپد او اس ۱۶ رونمایی کند.

علاوه بر این در روزهای بعدی این رویداد شرکت اپل جلسات آموزشی مختلفی را در زمینه مشخصه‌های این سیستم عامل‌ها و نحوه اجرای اپلیکیشن‌ها در آن‌ها برگزار می‌کند که به صورت غیرعمومی است و تنها توسعه‌دهندگانی که در این رویداد ثبت نام کرده‌اند امکان شرکت در آن‌ها را دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420