Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نسل بعدی ایرپورت اپل فقط در آمریکا کار می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل بعدی ایرپورت اپل فقط در آمریکا کار می‌کند

نسل بعدی ایرپورت اپل فقط در آمریکا کار می‌کند

اطلاعات اخیر منتشر شده از FCC حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای ثبت و تولید نسل بعدی ایرپورت است که فقط به صورت انحصاری در کشور آمریکا کار می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات آمریکا، شرکت اپل درخواست دریافت مجوز برای محصولی را کرده که به صورت انحصاری قرار است در کشور آمریکا مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول از نسخه‌ای ویژه و تغییر یافته از سیستم عامل آی او اس استفاده می‌کند که دارای باتری داخلی بوده از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

این محصول قرار است یک روتر کاربردی برای برقراری ارتباط میان دستگاه‌های مختلف باشد. با این حال ممکن است شرکت اپل امکاناتی نظیر اتصال آن به اینترنت همراه را نیز برای کاربران فراهم کند.

آنچه مهم است این است که شرکت اپل این محصول را به صورت انحصاری برای کشور آمریکا طراحی کرده است و تصمیم به عرضه آن در کشورهای دیگر ندارد. این محصول ممکن است در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سال ۲۰۲۲ که در ماه‌ آینده برگزار می‌شود، رونمایی شود.

اپل در سال ۲۰۱۸ به طور کامل محصولات ایرپورت و تایم کپسول خود را از رده خارج کرد و اعلام کرد که دیگر چنین محصولاتی را تولید نمی‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که دیدگاه و نظر مدیران شرکت اپل نسبت به این محصول تغییر کرده است و این بار فقط در بازار آمریکا که مشتری بیشتری دارد قرار است آماده عرضه به بازار شود.

اپل پس از توقف تولید این محصولات از کاربران خواسته بود تا در صورت تمایل از دستگاه‌های برند لینک‌سیس استفاده کنند.

ایرپورت و محصولات زیرمجموعه آن از حمله دستگاه‌های سخت افزاری شرکت اپل هستند که با استقبال بسیار کمی نسبت به محصولات دیگر برخوردار بوده‌اند. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت اپل تصمیم به توقف تولید محصول در سال ۲۰۱۸ بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420