لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر اپل با رزولوشن 7K تولید خواهد شد

نمایشگر اپل با رزولوشن 7K تولید خواهد شد

شرکت اپل در حال توسعه و ساخت نمایشگری با عنوان Apple Studio Display است که قرار است به عنوان دستگاهی مناسب برای ویرایش و طراحی محتوای بصری و برای استودیوهای حرفه‌ای معرفی خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت 9to5mac اپل تصمیم دارد تا از تراشه‌ مبتنی بر معماری اپل سیلیکون در طراحی و ساخت این محصول استفاده کند. این گزارش معلوم نکرده است که آیا این محصول به عنوان جایگزینی از نمایشگر Pro Display XDR عرضه خواهد شد یا یک خط تولید جدیدی از نمایشگرهای اپل خواهد بود. جزئیات بیشتری نیز از این محصول منتشر نشده است و مشخص نیست که فریم ریت یا سایز این محصول چقدر است.

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این نیز ادعا کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا یک مانیتور اکسترنال را برای محصولات خود رونمایی کند که قیمتی پایین‌تر نسبت به نمایشگر Pro XDR دارد. تاریخ رونمایی از این محصول نیز مربوط به اوایل سال ۲۰۲۲ بود. حال این تحلیلگر ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا  نمایشگری هوشمند با کیفیت 7K را آماده تولید و عرضه به بازار کند که قطعا از لحاظ کیفیت نسبت به نمایشگر پیشین بهتر است.

گفتنی است کمه مارک گورمن تاکید کرده که این نمایشگر محصولی مشابه با آنچه تا پیش از این در دهه ۲۰۰۰ میلادی از اپل به عنوان مانیتورهای مناسب برای تماشای فیلم‌های سینمایی ساخته شده بود، متفاوت است. در حقیقت کیفیت تصویر این محصول بالاتر است و به احتمال زیاد نیز برای استفاده‌های حرفه‌ای توسعه داده شده است.

نمایشگر Pro XDR در دسامبر ۲۰۱۹ با قیمت ۴۹۹۹ دلار آماده عرضه به بازار شد که رزولوشن 6K و روشنایی ۱۶۰۰ نیت داشت. با این حال به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی نمایشگری با کیفیت‌تر را آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که در صورت صحت داشتن این شایعات، اپل این محصول را احتمالا در جریان کنفرانس بهاری (که فردا برگزار می‌شود) یا WWDC 2022 (که در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود) آماده رونمایی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427