لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تامین‌کنندگان خود را بهبود می‌دهد

اپل تامین‌کنندگان خود را بهبود می‌دهد

شرکت اپل تصمیم دارد تا روند همکاری خود تامین‌کنندگان قطعات و محصولات را تغییر دهد تا از آن طریق فرایند تولید محصولاتی نظیر آیفون و آیپد را بهبود بخشد.

در جریان گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱، پس از آنکه مشخص شد میزان درآمد حاصل از فروش آیپدها نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته کمتر بوده، تیم کوک مدیر عامل اجرایی اپل اعلام کرد که این موضوع مشخصا به چالش مربوط به تامین برخی از قطعات آیپدها مربوط بوده است.

تیم کوک همچنین به سوال خبرنگار وال استریت ژورنال اینطور پاسخ داد که شرکت اپل در تلاش است تا در سال ۲۰۲۲ مشکلات و چالش‌هایی که تا پیش از این برای تولید و عرضه محصولاتی نظیر آیپد وجود داشته را برطرف کند. تیم کوک به سهام‌داران قول داده که در سه ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۲ چالش مربوط به تامین قطعات آیپدها برطرف می‌شود.

مدیر عامل اجرایی اپل اعلام کرده که محدودیت‌های مربوط به تامین برخی از قطعات همچنان در فصل مالی جدید وجود دارد، اما اپل در تلاش است تا در این بازه زمانی محدودیت‌ها را کاهش دهد و به اندازه نیاز خود قطعات مورد نیاز را آماده تهیه و عرضه به بازار جهانی کند.

اپل علاوه بر بحران کمبود تراشه با چالش‌های زیادی در زمینه تولید انبوه برخی از قطعات مناسب برای دستگاه‌های هوشمند خود مواجه است. این موضوع باعث شده تا اپل در طول دو سال گذشته محدودیت ویژه‌ای برای تولید بسیاری از محصولات هوشمند داشته باشد. اپل در کریسمس ۲۰۲۲ مجبور شد تا میزان تولید آیپد را فدای تولید آیفون کند و بخشی از خط تولید پردازنده‌های آیپد را مشغول به تولید تراشه‌های مناسب برای تعبیه در آیفون‌های نسل جدید کند که همین موضوع روی روند عرضه آیپد‌ها تاثیر گذاشت و در نهایت در گزارش سه ماهه پایانی ۲۰۲۱ نیز توجه سرمایه‌داران اپل را به خود جلب کرد.

ادعای تیم کوک در مورد بهبود روند همکاری با تامین کنندگان در حالی منتشر می‌شود که مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این ادعا کرده بود که اپل در جریان کنفرانس شهریور ۱۴۰۱ تمامی سری محصولات خود را به روز خواهد کرد و موج عظیمی از محصولات جدید را رونمایی می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان امیدوار بود که گروه کارخانه‌های همکاری کننده با شرکت اپل شلوغ‌ترین دوره کاری خود را در سال ۲۰۲۲ تجربه خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت