Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل بهترین فصل تاریخ فعالیت خود را تجربه می‌کند؟ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بهترین فصل تاریخ فعالیت خود را تجربه می‌کند؟

اپل بهترین فصل تاریخ فعالیت خود را تجربه می‌کند؟

شرکت اپل قرار است فردا گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی خود را ارائه کند و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این شرکت در بهترین بازه زمانی در تاریخ فعالیت چهار دهه خود به سر می‌برد.

این ادعا توسط تحلیلگران وال استریت مطرح شده و توسط وب سایت خبری Yahoo Finance بازتاب داده شده است. این تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل رکورد فروش ۱۱۸.۳ میلیارد دلار درآمد را در بازه زمانی یاد شده به ثبت خواهد رساند.  این عدد در صورت تطابق با واقعیت بیشترین میزان درآمد شرکت اپل در یک بازه زمانی سه ماهه بوده است و این شرکت توانسته رکورد همیشگی خود را بزند.

معرفی محصولات جدیدی نظیر آیفون ۱۳ پرو و اپل واچ سری ۷ در کنار آیپد مینی نسل ششم، آیپد نسل ۹ و ایرپاد نسل سه از جمله دلایلی عنوان شده که باعث افزایش سطح تقاضا برای خرید محصولات این شرکت و در نهایت درآمد این کمپانی از فروش محصولات دیجیتال شده است.

اپل تا پیش از این نیز تجربه شکست رکوردهای خود را در دوره شیوع ویروس کرونا داشته است. سال گذشته در بازه زمانی مشابه شرکت اپل ۱۱۱.۴ میلیارد دلار درآمد داشته است که مشخصا به دلیل افزایش سطح تقاضا برای خرید محصولات هوشمند اپل در دوره شیوع کرونا بوده است.

با این حال تنوع محصولی بیشتر از طرف اپل در سال ۲۰۲۱ در حوزه محصولات همراه و مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون ارتقا یافته باعث شده تا فروش و درآمدزایی اپل برای فصل پایانی سال ۲۰۲۱ افزایش بیشتری داشته باشه باشد و اپل بتوان یک رکوردشکنی دیگر را نیز در کارنامه خود به ثبت برساند.

گزارش مالی شرکت اپل فردا پنجشنبه ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت غرب آمریکا برگزار خواهد شد که طی آن تیم کوک و لوکا ماستری به عنوان مدیران ارشد عملیات این کمپانی توضیحات مربوط به درآمدزایی این شرکت را برای سهامداران ارائه خواهند داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420