لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حقایق تکان‌دهنده کارخانه آیفون ۱۲ توسط رویترز فاش شد

حقایق تکان‌دهنده کارخانه آیفون ۱۲ توسط رویترز فاش شد

هفته گذشته بود که مشخص شد اپل به دلیل عدم وجود امکانات مناسب برای کارکنان، همکاری خود را با شعبه هند کارخانه فاکس کان در زمینه تولید آیفون ۱۲ متوقف کرده است. حال خبرگزاری رویترز حقایق تکان‌دهنده‌ای را در مورد این کارخانه آیفون ۱۲ منتشر کرده است.

خبرنگار خبرگزاری رویترز به صورت حضوری به این کارخانه در هند رفته در از نزدیک در مورد وضعیت کارکنان در آنجا گزارش تهیه کرده است. در این گزارش آمده که کارخانه فاقد آب تمیز و امکانات استاندارد برای زندگی است و در بسیاری از بخش‌های آن موش‌ها جولان می‌دهند.

تصویری که خبرنگار رویترز از کارخانه تولید آیفون ۱۲ در هند منتشر کرده و در آن گفته که مامورین حراست کارخانه می‌خواستند جلوی عکس‌برداری او را بگیرند.

خوابگاه‌های در نظر گرفته شده برای کارکنان زن که در زمینه اسمبل آیفون در کارخانه شعبه هند فاکس کان فعالیت می‌کنند، بسیار شلوغ هستند و دستشویی دارای استانداردهای لازم در نظر گرفته نشده است. محل زندگی کارکنان آنقدر آلوده است که برخی از اوقات در غذاهای آن‌ها کرم دیده می‌شود .

غذای ناسالام باعث شده تا بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمار شوند و در عین حال این موضوع باقی کارکنان را نیز عصبانی کرده است. بیش از ۱۷ هزار نفر از کارکنان از این وضعیت ناراضی هستند و دست به تظاهرات به خاطر این وضعیت زده‌اند.

کارکنان مجبور هستند در اتاق‌های خوابگاه، روی زمین بخوابند. هر اتاق میزبان ۶ تا ۳۰ نفر از کارکنان زن است. این موضوع را پنج نفر از کارکنان تایید کرده‌اند. دو نفر از کارکنان نیز اعلام کرده‌اند که سرویس‌های بهداشتی فاقد آب تمیز هستند.

کسانی که در خوابگاه‌های کارخانه کار می‌کنند همواره در حال مریض شدن هستند. آلرژی‌های پوستی، درد در قفسه سینه، مسمومیت غذایی و موارد دیگر در میان آن‌ها شایع است. یکی از کارکانان ۲۱ ساله زن که پس از تظاهرات تصمیم به ترک کار از کارخانه گرفته به رویترز این موارد را گزارش داده است. این شخص جدا شده در نهایت اعلام کرده که مدت‌ها است که وضعیت کارخانه تولید آیفون ۱۲ اینگونه است و همه به این خاطر که امید به بهبود شرایط داشتند‌، دست به اعتراض نمی‌زدند.

اپل در حال حاضر همکاری با این کارخانه را متوقف کرده و اعلام کرده که تا زمانی که مدیران کارخانه استانداردهای لازم برای حضور کارکنان را از سر نگیرند، همکاری خود را از سر نخواهند گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420