لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنایه ایلان ماسک به مشتریان اپل: به جای دستمال، از ما سوت بخرید!

کنایه ایلان ماسک به مشتریان اپل: به جای دستمال، از ما سوت بخرید!

جنجال‌ها برسر معرفی و عرضه دستمال‌ اپل همچنان ادامه دارد و تازه‌ترین رخداد مربوط به این محصول مربوط به تبلیغ کنایه آمیز ایلان ماسک از یک سوت است. ایلان ماسک از کاربران اپل خواسته تا به جای دستمال ۱۹ دلاری، سوت ۵۰ دلاری تسلا را خریداری کنند.

ایلان ماسک اواخر روز سه شنبه در توییتر خود تصویر یک سوت از برند تسلا را منتشر کرده و از کاربران خواسته تا به جای یک دستمال ۱۹ دلاری این سوت را خریداری کنند. این سوت ۵۰ دلاری با عنوان CyberWhistle شناخته شده است و در تعدادی محدود ساخته شده است. جنس بدنه این محصول از فولاد ضدزنگ با کیفیت است و ظاهری شبیه به سایبرتراک، وانت هوشمند و تمام برقی تسلا دارد.

کنایه ایلان ماسک به مشتریان اپل: به جای دستمال، از ما سوت بخرید!

متن این توییت جنجال برانگیز او به این شرح است:

پولتان را برای خرید دستمال ۱۹ دلاری احتمقانه اپل هدر ندهید، به جای آن سوت ما را خریداری کنید.

این سوت منحصر به فرد در وب سایت رسمی تسلا آماده عرضه شده است و در بخش خرید اینترنتی آن هیچ توضیحی در مورد مشخصات یا نحوه ارسال آن ارائه داده نشده است.

البته تعدادی از کاربران اپل نیز جواب ایلان ماسک را با یک کنایه دیگر داده‌اند و از اینکه سوت شبیه به سایبرتراک از خود این وانت هوشمند زودتر به بازار می‌آید، ابراز امیدواری کرده‌ااند.

سوت تسلا قرار است با قیمت ۵۰ دلار آماده عرضه شود و به نظر می‌رسد که تولید و فروش آن یک اقدام خاص برای به سخره گرفتن تولید و عرضه یک دستمال پاک کننده از طرف اپل بوده است. بسیاری از کاربران بر این باور هستند که دستمال اپل قیمت گرانی دارد و از طرف دیگر تولید آن توسط یک شرکت فناوری توجیه‌پذیر نیست.

عرضه دستمال میکروفایبر اپل در طول چند هفته گذشته واکنش‌هاش بسیار زیادی را همراه داشته است. واکنش‌های عجیب و غریب خاص در مورد این محصول توسط کاربران عادی، اینفلوئنسرهای دنیای فناوری و حالا توسط یکی ثروتمندترین فرد جهان جنجال آفرین شده است. پس از آماده سازی و عرضه این محصول شرکت سامسونگ نیز در واکنش به آن اقدام به عرضه دستمال‌های رایگان در فروشگاه‌های رسمی خود که در کشور آلمان بود کرد که با مورد تمسخر بسیاری از کاربران قرار گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420