Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
استیو وزنیاک از اولین محصول اپل در دبی رونمایی کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیو وزنیاک از اولین محصول اپل در دبی رونمایی کرد

استیو وزنیاک از اولین محصول اپل در دبی رونمایی کرد

به تازگی استیو وزنیاک بنیانگذار اپل، یک مادربورد کامپیوتر اپل وان کمیاب و بی‌عیب و نقص که در سال ۱۹۷۶ ساخته بود را در دبی امضا کرد.

کاربری در اکانت توییتری AAPL به تجربه شگفت‌انگیز قرار گرفتن استیو وزنیاک بنیانگذار اپل در کنار اختراع خودش در شهر دبی اشاره کرده است. در واقع اختراع وزنیاک، انقلابی در کامپیوترهای شخصی ایجاد کرد و در نهایت منجر به ایجاد ارزشمندترین و سودآورترین شرکت در دنیا شد.

اولین محصولی که شرکت اپل در سال ۱۹۷۶ معرفی کرد، اپل وان بود که در آن زمان به قیمت 666.66 دلار به فروش رسید، اما این محصول به دلیل ارزش مالی برای کلکسیون‌ها حالا در حراجی‌ها و همچنین در وب‌سایت eBay با قیمت 1.5 میلیون دلار  در معرض فروش قرار می‌گیرد.

قبلا نیز یک کامپیوتر اپل وان اورجینال با قیمت نهایی ۵۰۰ هزار دلار در یک حراجی به فروش رسید. گفتنی است که استیو وزنیاک در حدود ۲۰۰ کامپیوتر تولید کرد که توسط استیو جابز و خواهرش پتی جابز و دانیل کوتکه مونتاژ و آزمایش شدند. فقط ۵۰ عدد از این مدل کامپیوتر به Paul Terrell مالک ByteShop در کالیفرنیا فروخته شد و به همین دلیل این مدل کامپیوتر نایاب و ارزشمند است.

گرچه هر چند وقت یکبار، کامپیوترهای قدیمی اپل با قیمت‌های بسیار بالا در حراجی‌های معتبر فروخته می‌شوند، ولی برخی از آن‌ها با ویژگی‌های منحصر به فردشان بسیار مورد توجه قرار گرفته و با قیمت‌های بالایی به فروش می‌رسند.

اپل وان یک کامپیوتر شخصی منحصربه‌فرد است که در سال ۱۹۷۶ توسط شرکت اپل ساخته و به بازار عرضه شد. این کامپیوتر مجهز به پردازشگر یک مگاهرتز بوده دارای حافظه چهار کیلوبایت که با ۶۰ عدد تراشه مونتاژ شده بود.

جالب توجه است افرادی که این کامپیوتر را خریداری کردند باید مواردی مثل ترانسفورماتور منبع تغذیه، سوئیچ قدرت، صفحه کلید استاندارد و نمایشگر را به این دستگاه اضافه می‌کردند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420