Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
گواهی‌نامه رانندگی فعلا به آی او اس ۱۵ نمی‌آید! 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گواهی‌نامه رانندگی فعلا به آی او اس ۱۵ نمی‌آید!

گواهی‌نامه رانندگی فعلا به آی او اس ۱۵ نمی‌آید!

اپل اخیرا در آپدیت جدیدی در وب‌سایت خود نشان داده که قابلیت افزودن گواهی‌نامه رانندگی به آی او اس ۱۵ و واچ او اس ۸، تا اوایل ۲۰۲۲ به تاخیر افتاده است.

این قابلیت جدید به کاربران امکان افزودن گواهی‌نامه رانندگی یا کارت شناسایی را به آی او اس ۱۵ و اپل واچ جدید می‌دهد؛ گرچه اپل قبلا گفته بود این قابلیت را اواخر ۲۰۲۱ ارائه خواهد کرد.

در ماه سپتامبر، اپل گفت که این قابلیت را ابتدا به ساکنین ایالت‌های آریزونا و جورجیا معرفی کرده است و سپس ایالت‌های کانتیکت، آیووا، کنتاکی، مریلند، اکلاهما و یوتا را در جریان این قابلیت قرار داده است. اپل افزود که در حال مذاکره با بسیاری از ایالت‌ها از جمله فلوریدا است تا بتواند این قابلیت را در سرتاسر آمریکا گسترش دهد.

این شرکت تاکنون تاریخ انتشار مشخصی زودتر از ۲۰۲۲ اعلام نکرده و این قابلیت در آخرین بتا آی او اس 15.2 منتشر شده، فعال نشده است.

قابلیت افزودن گواهی‌نامه رانندگی به ای او اس ۱۵ به تاخیر افتاد

اپل گفت انتخاب پست بازرسی امنیتی وزارت امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA) در فرودگاه‌های منتخب ایالات متحده، اولین جایی است که کاربران می‌توانند یک کارت شناسایی دیجیتال موجود در اپلیکیشن والت در آیفون خود را ارائه دهند.

کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر علامت مثبت بالای اپلیکیشن Wallet، گواهی‌نامه رانندگی یا کارت شناسایی خود را به این اپلیکیشن اضافه کنند و به سادگی با ضربه زدن بر سیستم تشخیص هویت آیفون یا اپل واچ خود، بدون بیرون آوردن کارت فیزیکی یا تحویل دستگاه، آیدی خود را به TSA نشان دهند.

به‌محض ضربه زدن بر سیستم تشخیص هویت آیفون یا اپل واچ، کاربران پیامی را در نمایشگر دستگاه خود مشاهده می‌کنند که در آن، اطلاعات مشخصی توسط TSA درخواست شده است.

اپل بر حفظ حریم خصوصی و امنیت در این قابلیت تاکید کرده است. هنگام افزودن یک گواهی‌نامه رانندگی یا کارت شناسایی به اپلیکیشن والت، کاربران باید عکسی از چهره خود ارائه دهند که به طور ایمن برای تایید در اختیار ایالت صادر کننده قرار خواهد گرفت.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420