Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
عدم پشتیبانی از هوم پاد باعث نارضایتی کاربران اسپاتیفای شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عدم پشتیبانی از هوم پاد باعث نارضایتی کاربران اسپاتیفای شد

عدم پشتیبانی از هوم پاد باعث نارضایتی کاربران اسپاتیفای شد

کاربران اسپاتیفای اخیرا نارضایتی خود را نسبت به عدم پشتیبانی این سرویس از اسپیکر هوم پاد اپل ابراز کرده‌اند. برخی از کاربران این سرویس نیز به شکلی هماهنگ شده اقدام به لغو اشتراک خود کرده و به پلتفرم‌های پشتیبانی شده نظیر اپل موزیک مهاجرت کرده‌اند.

شرکت اپل نزدیک به یک سال پیش در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سال ۲۰۲۰ امکان پشتیبانی از سرویس‌های استریم و پخش محتوای صوتی شخص ثالث را به هوم پاد اضافه کرد و از آن زمان تاکنون اسپاتیفای از این اسپیکر پشتیبانی نکرده است.

تنها چند ماه پس از اعلام این تغییرات در هوم پاد شرکت اپل رسما اعلام کرد که سرویس‌های شخص ثالث نظیر آمازون موزیک، پاندورا و iHeartRadio امکان پخش محتوای صوتی را در هوم پاد دارند، اما با وجود گذشت یک سال هنوز اسپاتیفای از این اسپیکر پشتیبانی نکرده است.

هنوز دلیل عدم پشتیبانی از اسپاتیفای در هوم پاد مشخص نیست، با این حال به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این سرویس کاربران هوم پاد را نادیده گرفته‌اند. با وجود اینکه تعداد کاربران هوم پاد محدودتر از اسپیکرهای هوشمند دیگر است، به نظر می‌رسد که اسپاتیفای اهمیتی به کاربران ناراضی این اسپیکر نداده است و به عمد اقدام به پشتیبانی از هوم پاد نمی‌کند.

در حال حاضر موجی از نارضایتی‌ها نسبت به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی و بخش نظردهی اسپاتیفای در اپ استور به راه افتاده است. برخی از کاربران تیم توسعه اسپاتیفای را «رقت‌انگیز» توصیف کرده‌اند و برخی دیگر نیز نظرات بسیار تندی علیه این سرویس داده‌اند. متن یکی از نظرات کاربران عصبانی به این شرح است:

چقدر کامنت منفی نیاز هست تا اسپاتیفای تصمیم بگیرد به این موضوع اهمیت دهد؟ ۱۰۰ صفحه کامنت کافی نیست؟ آیا باید خودم مهندس نرم افزار برای توسعه اسپاتیفای در هوم پاد استخدام کنم؟ درک نمی‌کنم که چرا باید یک توسعه اپلیکیشن ساده انقدر زمان ببرد؟ معلوم است که اسپاتیفای به عمد تصمیم گرفته تا این موضوع را نادیده بگیرد و فقط می‌گویند به زودی این قابلیت عرضه خواهد شد.

در حال حاضر تعدادی از کاربران هوم پاد کمپینی علیه اسپاتیفای راه‌انداخته‌اند و از طریق آن کاربران دیگر را تشویق به لغو اشتراک این سرویس می‌کنند. این افراد کاربران را تشویق به استفاده از سرویس‌های جایگزین نظیر اپل موزیک کرده‌اند. با این حال هنوز مقامات رسمی اسپاتیفای نسبت به این موج منفی به راه افتاده واکنشی نشان نداده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420