لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به برنامه تعمیر سلف سرویس اپل محدود خواهد بود

دسترسی به برنامه تعمیر سلف سرویس اپل محدود خواهد بود

برخی مطالعات و تحقیقات نشان می‌دهند که فقط عده کمی از کاربران آیفون به برنامه تعمیر سلف سرویس اپل دسترسی خواهند داشت.

اپل به تازگی برنامه تعمیر سلف سرویس خود را معرفی کرده و آن را به کاربران آیفون‌های مدل ۱۲ و ۱۳ ارائه می‌کند و ایده آن دسترسی راحت به قطعات اصلی این شرکت، ابزارها و دستورالعمل‌ها برای تعمیر دستگاه است.

بنابر تحقیقات موسسه CIRP (Consumer Intelligence Research partners) مشخص شده که عده خیلی کمی از کاربران آیفون، برای به تعویق انداختن خرید گوشی هوشمند بعدی، دستگاه خود را تعمیر می‌کنند.

با وجود اینکه این طرح با تحسین و تمجید طرفدارن و مدافعان حق تعمیر مواجه شده، ولی به نظر می‌رسد که تعداد کمی از کاربران آیفون در عمل می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

بنابر تحقیقات CIRP، تقریبا همه آیفون‌های در حال استفاده دارای یک نمایشگر و باتری با شرایط سالم و قابل استفاده هستند. در این میان ۱۲ درصد از نمایشگرهای ترک خورده قابل استفاده هستند و فقط ۶ درصد نمایشگرها غیر قابل استفاده و نیاز به تعویض دارند.

۲۶ درصد از باتری‌های آیفون‌ها، می‌توانند بدون شارژ تا نصف روز دوام بیاورند و ۱۴ درصد دیگر هر چند ساعت یک‌بار نیاز به شارژ دارند.

بنابراین به نظر می‌رسد که تعویض باتری، شایع‌ترین تعمیر است و تعداد کمی از دستگاه‌های فعال نیاز به تعویض قطعاتی دارند که در معرض سطح بالایی از سایش و خرابی قرار دارند؛ از طرفی عده فراوانی از کاربران از اینکه خودشان دستگاه را تعمیر کنند احساس رضایت و راحتی ندارند و به همین دلیل کاربران کمی از برنامه تعمیر سلف سرویس اپل استفاده خواهند کرد.

لازم به ذکر است که Self Service Repair program اپل، اوایل سال آینده میلادی برای کاربران ساکن در ایالات متحده قابل دسترسی خواهد شد و طی سال به سایر کشورها گسترش خواهد یافت.

تحقیقات و یافته‌های اخیر CIRP بر اساس نظرسنجی از ۲۰۰۰ کاربری است که در بازه زمانی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ در ایالات متحده، اپل واچ، آیفون، آیپد یا مک خریداری کرده‌اند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420