Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپلیکیشن Dark Sky Weather به‌روز شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Dark Sky Weather به‌روز شد

اپلیکیشن Dark Sky Weather به‌روز شد

اپل به تازگی اپلیکیشن Dark Sky Weather را برای آیفون و آیپد و با ارائه برخی رفع اشکال‌ها در اپل واچ منتشر کرد.

اپل در مارس ۲۰۲۰، اپلیکیشن Dark Sky Weather را خریداری کرد و قرار است تا پایان ۲۰۲۲ حذف شود. با این وجود این اپلیکیشن علیرغم بسته شدن، همچنان به دریافت آپدیت های رفع باگ، بهبود عملکرد و سایر موارد ادامه می‌دهد.

اپل به تازگی نسخه 6.8.7 اپلیکیشن Dark Sky را در آیفون، آیپد و اپل واچ منتشر کرد. این دومین آپدیت اپلیکیشن در سال جاری میلادی است و چهارمین بار بعد از اعلام مالکیت اپل برای این برنامه است.

در این آپدیت مشکلاتی نظیر نشان دادن نادرست مکان و موقعیت در اپل واچ و خالی به نظر رسیدن اطلاعات آب و هوا را برطرف کرده و موجب ثبات و بهبود عملکرد اپلیکیشن شده است.

بنابر وب‌سایت Dark Sky، این اپلیکیشن، وب‌سایت و API قرار است تا پایان ۲۰۲۲ بسته شوند. لازم به ذکر است که امسال اپل انواعی از قابلیت‌های شبه Dark Sky را به اپلیکیشن داخلی Weather در آی او اس ۱۵ اضافه کرده که شامل طراحی جدید، اعلان‌های بارندگی و سایر موارد است.

اپلیکیشن دارک اسکای در اپ استور با قیمت 3.99 دلار همراه با اپلیکیشن‌های اختصاصی آیفون، آیپد و اپل واچ قابل دانلود است.

دارک اسکای از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اعلان وضعیت دقیق و به‌روز شده آب و هوا است که در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دسترسی است. بعد از اینکه اپل آن را خریداری کرد به عنوان اپلیکیشن اعلان آب و هوای انحصاری، در پلتفرم آی او اس شناخته شده و سپس در اندروید غیرفعال شد.

گفتنی است که برای استفاده از این اپلیکیشن، کاربران باید حق اشتراک پرداخت می‌کردند، با این حال بسیار محبوب و پرطرفدار شده بود.

یکی از قابلیت‌های مهم دارک اسکای این است که برای پیش‌بینی آب و هوا، نیازی به معرفی  منطقه‌ سکونت کاربر نیست، زیرا با استفاده از اطلاعات مکان‌یابی، می‌تواند به سرعت محل سکونت کاربر را تشخیص داده و شرایط آب و هوا را نشان دهد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420