Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مدیر عامل اپیک گیمز: جلو اپل را بگیرید! گوگل دیوانه است! 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل اپیک گیمز: جلو اپل را بگیرید! گوگل دیوانه است!

مدیر عامل اپیک گیمز: جلو اپل را بگیرید! گوگل دیوانه است!

تیم سوئینی مدیر عامل اپیک گیمز طی سخنرانی در کنفرانس جهانی انصاف در اکوسیستم اپلیکیشن موبایل که در کره جنوبی برگزار شد، گفت که «اپل باید متوقف شود» و به دلیل نحوه مدیریت خرید اپلیکیشن، گوگل را دیوانه خطاب کرد.

اپیک گیمز مدت‌ها است که به دلیل نحوه پرداخت برای خریدهای درون برنامه‌ای با اپل درگیر بوده و به همین دلیل سیستم پرداختی خود را برای دور زدن اپل و حذف کمیسیون اپل راه‌اندازی کرد که با شرایط اپ استور متناقض بود. اپل نیز حساب توسعه‌دهنده اپیک را به حالت تعلیق درآورد و فورتنایت دیگر در پلتفرم آی او اس موجود نخواهد بود.

قاضی دادگاه اپیک علیه اپل، در بخشی از حکم خود اپل را مجبور کرد که به توسعه‌دهندگان اجازه اتصال به پلتفرم‌های پرداخت شخص ثالث را بدهد. بخش دیگری از این حکم به اجتناب از انحصاری بودن اپ استور اشاره کرد که برای اپیک یک امتیاز بود. اپل تا زمان رسیدگی به درخواست تجدید نظر به این حکم، از بازگشت اپیک به اپ استور خودداری کرده است.

متعاقب شکایت‌های توسعه‌دهندگان در سال گذشته، کره جنوبی قانونی را تصویب کرد که اپل و گوگل را ملزم به اجازه استفاده از پلتفرم‌های پرداخت شخص ثالث می‌کرد؛ اما اپل در مدت زمان مشخص شده نتوانست برنامه‌های خود را برای انجام این قانون ارائه دهد.

اپیک گیمز می‌گوید «اپل باید متوقف شود»

بنابر گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ، سوئینی طی سخنرانی خود در کنفرانس کره جنوبی به شکست اپل اشاره کرد. مدیر اجرایی اپیک گیمز، در این کنفرانس بار دیگر حمله خود را به قدرت دوگانه اپل و گوگل، زیرمجموعه شرکت آلفابت در زمینه تسلط آن‌ها بر پلتفرم موبایل تکرار کرد.

او گفت:  اپل میلیون‌ها کاربر را در اپ استور و سیستم پرداخت خود به طور انحصاری، گیر انداخته است. خانه اولین قانون جهان است که پلتفرم‌های موبایل را ملزم می‌کند تا به کاربران امکان انتخاب مدیریت پرداخت را بدهند؛ اما اپل از قوانین خارجی ظالمانه پیروی کرده و کاربران را از حق سیاسی خودشان محروم می‌کند. این شرکت قوانین تصویب شده توسط دموکراسی کره را نادیده گرفته است. «اپل باید متوقف شود.»

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420