Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
 اپل از شیوه تبلیغات خود در اپ استور دفاع کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 اپل از شیوه تبلیغات خود در اپ استور دفاع کرد

 اپل از شیوه تبلیغات خود در اپ استور دفاع کرد

اپل از تبلیغات خودش برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث در اپ استور دفاع می‌کند و می‌گوید پخش تبلیغات کاملا با آگاهی و اطلاع توسعه‌دهندگان بوده و به مدت پنج سال قابل اجرا است.

متعاقب این ادعا که اپل به طور مخفیانه برای اپلیکیشن‌های مبتنی بر اشتراک، تبلیغاتی را در اپ استور قرار داده تا کمیسیون بیشتری جمع کند، اپل اکنون با رد این ادعا گفته که این تعبیر نادرستی است و توسعه‌دهندگان از این موضوع کاملا آگاه بوده‌اند.

اخیرا در مقاله‌ای از مجله فوربز، گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل به طور مخفیانه و بی سر و صدا برای اپلیکیشن‌های مبتنی بر اشتراک، تبلیغاتی را بدون رضایت توسعه‌دهندگان در اپ استور و برای تقویت درآمد حاصل از گرفتن کمیسیون در خریدهای درون برنامه‌ای قرار می‌دهد.

اپل نشان داده که این استراتژی با تبلیغات خرده‌فروشی‌ها برای فروش محصولاتشان، فرقی ندارد و یک مدل کسب و کار خیلی استاندارد است. طبق توافق اپل با توسعه‌دهندگان، یک حق قانونی متعارفی برای قرار دادن تبلیغات به این شرکت تعلق می‌گیرد.

اپل می گوید این ادعا که ارائه این تبلیغات برای توسعه‌دهندگان مخفیانه و بدون رضایت و اطلاع آن‌ها بوده، کاملا نادرست و غلط است و گفته که به طور مرتب با توسعه‌دهندگان درباره قرار دادن تبلیغات صحبت می‌کند و آن‌ها نیز به خاطر این پشتیبانی، قدردانی می‌کنند.

اپل می‌گوید متعهد شده که منابع مورد نیاز برای موفقیت توسعه‌دهندگان در اپ استور را فراهم کند. این منابع شامل کامپایلرها، ابزارهای آزمایش و دیباگینگ، پشتیبانی فنی، SDKs، کتابخانه‌ها، APIs و موارد بیشتر است که ارائه تبلیغات در داخل و خارج اپ استور هم به آن اضافه می‌شود.

تبلیغات اپل برای اپلیکیشن‌های توسعه‌دهندگان در اپ استور از طریق ایمیل، تبلیغات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی، بیش از ۷۰ میلیارد بازدید در سال ۲۰۲۰ داشته است.

اپل اکنون بیش از ۱۳۰ هزار اپلیکیشن در اپ استور و کانال‌های مختلف مربوط به همین شرکت ارائه می‌کند و برای پشتیبانی بیش از ۱۰۰ اپلیکیشن در سرتاسر پلتفرم‌های گوگل، یوتیوب، اسنپ‌چت، توییتر و تیک‌تاک هزینه صرف می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420