Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
 اسنپ‌چت از اپل به خاطر تجارت غیرمنصفانه شکایت کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 اسنپ‌چت از اپل به خاطر تجارت غیرمنصفانه شکایت کرد

 اسنپ‌چت از اپل به خاطر تجارت غیرمنصفانه شکایت کرد

شرکت رسانه اجتماعی توسعه‌دهنده اسنپ‌چت این هفته با یک شکایت گروهی از مدیران اجرایی خود علیه اپل همراه شد. این افراد ادعا کرده‌ بودند تغییرات حریم خصوصی اپل به غلط معرفی شده و اپل با این‌کار درآمد بیشتری را به نفع خود کسب می‌کند.

این دادخواست از شرکت اسنپ‌چت که به دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا ارائه شده، ادعا کرده که اظهارات گمراه‌ کننده‌ای در پرونده‌های نظارتی و رسانه‌های اپل درباره تاثیر تغییرات حریم خصوصی بر کسب و کارهای مبتنی بر تبلیغات نظیر اسنپ‌چت، مشاهده شده است.

ظاهرا اسنپ‌چت درباره تاثیر مادی انتشار قابلیت‌های جدید آی او اس اظهارات نادرستی را بیان کرده است. همچنین این شرکت رسانه اجتماعی، توانایی خود برای انطباق و تعهد نسبت به تغییرات حریم خصوصی اپل را اغراق‌آمیز جلوه داده است.

اپل در ماه آوریل، شفافیت ردیابی اپلیکیشن را منتشر کرد که مجموعه‌ای از قابلیت‌های سیستم عامل آی او اس است که می‌تواند اهداف دستیابی اپلیکیشن‌های شخص ثالث به  Identification for Advertisers را محدود کند.

این قابلیت، دستورالعمل جدیدی را منتشر کرده که توسعه دهندگان را ملزم می‌کند تا قبل از ردیابی کاربران در اپلیکیشن، از آن‌ها اجازه بگیرند که می‌تواندکاربران را از فعال کردن این سرویس منصرف کند.

انتظار می‌رفت عرضه این قابلیت در آی او اس، به طور وسیعی به کسب و کارهای مبتنی بر تبلیغات دیجیتال که متکی بر تگ IDFA، معیارهای اپلیکیشن و سایر ابزارهای تعیین کمیت تعامل کاربران باشد، ضربه بزند.

شرکت توسعه‌دهنده اسنپ‌چت به سرمایه‌گذاران خود درباره پیامدهای احتمالی شفافیت ردیابی اپلیکیشن هشدار داد؛ ولی آمادگی برای عمل به آن را اعلام کرد. در حالی که پس از ارائه این ویژگی، مدیران اسنپ نرخ شرکت کاربران در ردیابی تبلیغات را بالا گزارش دادند و به نقاط مثبت احتمالی آن اشاره کردند.

اکنون این شرکت درآمد سه ماهه منتهی به ماه اکتبر را 1.07 میلیارد دلار اعلام کرد و سقوط درآمد خود را ناشی از اقدامات اپل در ارتباط با حریم خصوصی دانست.

سهام این شرکت در معاملات بعد از ساعت کاری همان روز ثبت شکایت سقوط کرد و ارزش سهام فیسبوک، توییتر و سایر شرکت‌های تبلیغات دیجیتال نیز پایین آمد. این شرکت اظهار کرده که انتشار قابلیت جدید حریم خصوصی اپل، کار را برای شرکای تبلیغاتی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در پلتفرم آی او اس سخت‌تر کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420