Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
طراحان خودرو ظاهر احتمالی ماشین اپل را حدس زدند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحان خودرو ظاهر احتمالی ماشین اپل را حدس زدند

طراحان خودرو ظاهر احتمالی ماشین اپل را حدس زدند

تعدادی از متخصصین طراحی اتومبیل در کمپانی آمریکایی Vanarama با ایده‌برداری از پتنت‌هایی که شرکت اپل تا به امروز برای ساخت خودروی هوشمند خود به ثبت رساند تلاش کرده‌اند تا ظاهر احتمالی ماشین اپل را حدس بزنند.

این متخصصین یک مدل سه بعدی از آنچه از نظرشان به ظاهر ماشین اپل نزدیک هست را نیز منتشر کرده است. این تصویر مفهوم ظاهر احتمالی ماشین اپل از بیرون و درون را نشان می‌دهد.

با توجه به ایده‌برداری این متخصصین ماشین اپل یک اتومبیل شاسی بلند، با ظاهری شبیه به سایبرتراک شرکت تسلا است که گنجایش چهار تا پنج نفر را دارد. اتومبیل در بخش بیرونی دارای یک نوار نازک از چراغ‌ها است که لوگوی اپل نیز در بخش جلویی آن دیده می‌شود. طراحان این تصاویر کانسپت همچنین از ایده مک پرو ۲۰۱۹ برای طراحی جلوپنجره زیر کاپوت نیز استفاده شده که به صورت بهینه امکان انتقال هوا و انتقال حرارت را فراهم می‌آورد.

طراحان خودرو ظاهر احتمالی ماشین اپل را حدس زدند

 بر اساس پتنت رسمی شرکت اپل با شماره ثبت US20200214148A1 می‌توان حدس زد که در بخش درونی، ماشین اپل دارای یک نمایشگر بزرگ روی داشبورد باشد که به راننده و کمک راننده امکاناتی ویژه را می‌دهد.

روی فرمان این اتومبیل مفهومی، نمایشگری دیگر قرار گرفته است که امکان دسترسی به سیری و برخی از امکانات خاص را در زمان رانندگی توسط راننده و خاموش بودن سیستم خودران اتومبیل فراهم می‌کند.

طراحان خودرو ظاهر احتمالی ماشین اپل را حدس زدند

در بخش داخلی چند کنترلگر دمای هوای نیز قرار گرفته است که امکان تنظیم هوای داخل اتاقک را فراهم می‌کند. این سیستم برای تشخیص خودکار و روشن کردن بخاری یا کولر اتومبیل فعالیت می‌کند.. اپل همچنین احتمالا تصمیم دارد تا روی نمایشگر بزرگ روی داشبورد، امکان قرار گیری اطلاعات مربوط به گیج اتومبیل‌های سنتی در کنار امکان دسترسی به سیستم پخش کارپلی را فراهم کند.

اپل مدت‌ها است که در حال کار روی طراحی و ساخت یک اتومبیل هوشمند است و حالا این اولین تصویر کانسپت از این محصول به حساب می‌آید که دید کلی از آنچه در پروژه تایتان را فراهم می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420