Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
دومین بتا عمومی آی او اس 15.2 منتشر شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتا عمومی آی او اس 15.2 منتشر شد

دومین بتا عمومی آی او اس 15.2 منتشر شد

اپل دومین بتا عمومی آی او اس و آیپد او اس 15.2 را با قابلیت‌هایی نظیر Legacy Contacts، آپدیت Find My و موارد بیشتری منتشر کرد.

اپل به تازگی دومین نسخه بتا عمومی آی او اس 15.2 را منتشر کرد که دو هفته بعد از انتشار اولین بتا و یک روز بعد از عرضه به توسعه‌دهندگان آماده نصب روی دستگاه تمام کاربران شده است.

آزمایش‌کنندگان بتا عمومی که برای برنامه آزمایشی بتا اپل ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند بعد از نصب مجوزهای لازم از صفحه ویژه وب‌سایت اپل را دریافت و آپدیت بتا آی او اس 15.2 را از طریق OTA دانلود کنند.

آی او اس و آیپد او اس 15.2 اپلیکیشن Privacy Report را آماده عرضه به کاربران کرده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند امکان دسترسی اپلیکیشن‌ها به اطلاعات حساسی مثل مکان، عکس‌ها، دوربین، میکروفن و مخاطبینی که طی یک هفته گذشته به آن‌ها تماس داشته‌اند را مشاهده کنند.

همچنین این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا بفهمد که هر اپلیکیشن به چه وب‌سایت‌هایی لینک شده و چه اطلاعاتی را با کدام دامنه‌های اینترنتی رد و بدل می‌شود.

App Privacy Report اکنون در تنظیمات و در بخش Privacy موجود است و کافی است دکمه کنار آن را روشن کرده و سپس بعد از مدتی استفاده از آن، اطلاعات در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

بتا آی او اس 15.2 آپدیت‌هایی را برای قابلیت Emergency SOS Auto Call اضافه کرده است. اکنون با چند بار فشار دادن دکمه کناری یا نگه داشتن همزمان دکمه کناری و دکمه صدا، می‌توان آن را فعال کرد.

در دومین بتا، اپل آپدیتی از قابلیت Messages Communication Safety ایمنی ارتباطات در پیام‌ها برای کودکان و گزینه Legacy Contacts یا همان مخاطبین قدیمی را معرفی کرده است.

اپل یک گزینه جدید با عنوان Items That Can Track Me را نیز برای اسکن موارد نزدیک در اپلیکیشن Find My اضافه کرده است. همچنین اپلیکیشن تی وی در آیپد، یک نوار کناری جدید برای ساده‌تر کردن پیمایش ایجاد کرده است. در اپلیکیشن Mail، گزینه جدیدی برای استفاده از قابلیت Hide My Email هنگام نوشتن یا پاسخ دادن به یک ایمیل ارائه شده است.

این نسخه در حال بررسی قابلیت‌ها و وجود مشکل‌های احتمالی است و پس از اطمینان کامل از عملکرد آن به صورت عمومی و نهایی آماده عرضه می‌شود.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420