Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تیم کوک در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است

تیم کوک در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است

در بخشی از مصاحبه اخیر تیم کوک با نیویورک تایمز، مدیرعامل اجرایی اپل تایید کرد که در بازار رمز ارز سرمایه‌گذاری کرده است و مدتی است که به این بازار علاقه‌مند شده است.

در طول چندسال گذشته، اپل به عنوان یکی از شرکت‌هایی شناخته شده که رفتاری محتاطانه در برابر بازار رمزارزها دارد و حالا مشخص شده است که مدیرعامل این شرکت برای اولین بار از علاقه خود به این بازار پرده برداشته است.

تیم کوک اعلام کرده که داشتن مقداری رمز ارز منطقی به نظر می‌رسد و به همین دلیل نیز مقداری از رمزارزها را خریداری کرده است. البته او نوع رمزارز خریداری شده خود را مشخص نکرده است و معلوم نیست که کدام یک از ارزهای دیجیتال را خریداری کرده است.

تیم کوک البته تاکید کرده که شرکت اپل هنوز هیچ تصمیمی برای ورود مستقیم به بازار ارز دیجیتال ندارد. او اعلام کرده که بر این باور است که بسیاری از افراد سهام اپل را خریداری می‌کنند چرا که گزینه‌ای مطمئن‌تر از ارز دیجیتال است. به همین دلیل قرار نیست شرکت اپل در این بازار سرمایه‌گذاری کند و به شکلی غیرمستقیم ارزش سهام خود را با ارزهای دیجیتالی تلفیق کند.

تیم کوک همچنین در مورد افزایش محبوبیت توکن‌های NFT نیز ادعا کرد که با وجود جذابیت بسیار بالای آن‌ها هنوز زمان مناسب برای اینکه به آن اهمیت دهد فرانرسیده و باید کمبی بیشتر در این‌باره تامل کرد.

شرکت اپل تا پیش از این مواضع مختلفی درباره رمزارزها داشته است. این شرکت در سالیان بسیار دور فعالیت برخی از اپلیکشن‌های فعال در این حوزه را محدود کرده بود، با این حال افزایش محبوبیت و جدی‌تر شدن فرایند معاملات مربوط به ارز دیجیتال باعث شد تا بسیاری از اپلیکیشن‌های تایید شده در این حوزه مجوز فعالیت در اپ استور بگیرند. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل به شکلی محتاطانه در مورد ارزهای دیجیتالی موضع‌گیری می‌کند و هنوز این شرکت و مدیران آن برخلاف افرادی مشهور نظیر ایلان ماسک به آن امیدی ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420