Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل کمتر از یک ماه دیگر برای اصلاحات اپ استور زمان دارد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کمتر از یک ماه دیگر برای اصلاحات اپ استور زمان دارد

اپل کمتر از یک ماه دیگر برای اصلاحات اپ استور زمان دارد

قاضی دادگاه رسیدگی به شکایت اپیک گیمز، به اپل گفت تا ۹ دسامبر فرصت دارد که با تغییر برخی از قوانین اپ استور به توسعه‌دهندگان اجازه استفاده از روش‌های جایگزین پرداخت را بدهد.

طی یک جلسه استماع مجازی، قاضی ایوان گونزالس راجرز، درخواست اپل در به تاخیر افتادن اجرای حکم دائمی مبنی بر الزام ارائه تغییرات مهم در اپ استور را رد کرد.

به عنوان بخشی از قضاوت قاضی راجرز در دادگاه مربوط به دادخواست اپیک علیه اپل، این شرکت ملزم به این شد که به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا با افزودن لینک‌های درون برنامه‌ای به وب‌سایت‌های خارجی، مجبور به استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نشوند و قادر به جایگزینی گزینه‌های پرداخت دیگر باشند.

در یک حکم اولیه، به اپل ۹۰ روز مهلت داده شد تا تغییرات را اجرا کند. اپل در ماه اکتبر درخواست زمان بیشتری را به دادگاه ارائه کرد که در نهایت می‌خواهد تا وقتی که همه درخواست‌های اپیک عیله اپل در دادخواهی به پایان برسد، اجرای تغییرات در اپ استور را به تاخیر بیندازد.

درخواست اپل از طرف قاضی پذیرفته نشد و باید حکم صادر شده از طرف دادگاه را تا ۹ دسامبر اجرا کند. بر اساس حکم اولیه، اپل از ایجاد محدودیت برای توسعه‌دهندگان در مواردی از جمله اطلاعات جامع مربوط به اپلیکیشن‌ها، لینک‌های خارجی و امکان استفاده از کال تو اکشن برای راهنمایی مشتریان درباره مکانیسم خرید منع خواهد شد.

قاضی راجرز به اپل گفت که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها باید قادر به انتخاب سیستم خرید درون برنامه‌ای یا هر سیستم پرداخت دیگری باشند. او همچنین اشاره کرده که اطلاعات و انتخاب مصرف‌کننده و شفافیت به نفع عموم افراد است.

اپل در تلاش خود برای این ادعا که تغییر در قوانین اپ استور موجب اختلال در تعادل بین توسعه‌دهنده و کاربر می‌شود و در نیتجه آسیب‌های جبران ناپذیری به اپل و کاربران وارد خواهد شد و ادعای نیاز به زمان بیشتر برای ارائه این تغییرات، موفق نبوده است.

اپل همچنان معتقد است تا وقتی که همه درخواست‌های تجدید نظر در مورد این پرونده حل و فصل نشده، نیازی به اعمال تغییرات اضافه نخواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420