Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
هدست اپل امکان برگزاری جلسات مجازی پیشرفته را فراهم می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل امکان برگزاری جلسات مجازی پیشرفته را فراهم می‌کند

هدست اپل امکان برگزاری جلسات مجازی پیشرفته را فراهم می‌کند

اخیرا پتنت جدید برای هدست اپل به ثبت رسیده که نشان می‌دهد غول فناوری تولید‌کننده آیفون، در تلاش برای ارائه قابلیت برگزاری جلسات مجازی از طریق این محصول است. هدست اپل قرار است برای استفاده در جلسات مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول با ایده توسعه یک متاورس یا جهان دیجیتالی ساخته خواهد شد که ترکیبی از فضای مجازی، اینترنت و واقعیت افزوده را در برخواهد داشت.

یک هفته قبل از اینکه مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک، نام شرکت خود را به متا (Meta Platforms) تغییر دهد، اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، یک درخواست ثبت اختراع در مورد هدست اپل به ثبت رسانید که با برنامه اپل برای متاورس آینده و برقراری جلسات تجاری یا آموزشی مرتبط است.

پتنت هدست اپل فناوری‌هایی را برای نمایش یک شئ مجازی در یک مجموعه واقعیت گسترش‌یافته (ER) ارائه می‌کند. با این فناوری، یک کاربر می‌تواند بدون اینکه فعالیت خود را توسط یک شئ مجازی کاربر محور، بازتولید شده باشد، کارهای مختلفی را انجام دهد.

این هدست اپل شامل سیستم‌های متنوعی از جمله یک یا چند اسپیکر، یک نمایشگر مات و سایر موارد است که به افراد اجازه می‌دهد تا تنظیمات واقعیت گسترش‌یافته (Enhanced Reality) را حس کرده یا با آن تعامل داشته باشند.

هدست اپل امکان برگزاری جلسات مجازی پیشرفته را فراهم می‌کند

در این پتنت، مشخصات  هدست آینده اپل توضیح داده شده است. برای مثال، ممکن است تعدادی نمایشگر مثل گوشی هوشمند داخل هدست قرار بگیرد.

اپل سال‌ها است که روی توسعه یک دستگاه هوشمند قابل قرارگیری روی سر انسان کار می‌کند. این پتنت در واقع، پانزدهمین مورد از اختراع‌هایی است که شرکت اپل به ثبت رسانده است.

بنابر پتنت ثبت شده اپل در ماه اکتبر، سیستم هدست این شرکت ممکن است دارای میکروفن برای ضبط صدا یا حسگرهای تصویری برای ضبط تصویر یا ویدیو از یک مجموعه فیزیکی باشد. همچنین ممکن است یک نمایشگر شفاف یا نیمه‌شفاف در این هدست گنجانده شده باشد.

نمایشگر شفاف یا نیمه‌شفاف احتمالا دارای لایه‌ای است که نور حاصل از تصویر، مستقیما از طریق آن به چشم هدایت می‌شود. نمایشگر احتمالا مجهز به پنل LED ، OLED، مایع کریستالی روی سیلیکون، یک منبع نور برای اسکن لیزری، یک پروژکتور نوری دیجیتالی یا ترکیبی از همه این موارد باشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420