Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
بهبود عملکرد استاتوس برای اکانت تجاری واتساپ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهبود عملکرد استاتوس برای اکانت تجاری واتساپ

بهبود عملکرد استاتوس برای اکانت تجاری واتساپ

اخیرا آپدیتی منتشر شده که به کاربران آی او اس امکان می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های استاتوس اکانت تجاری خاصی را در واتساپ مشاهده کنند.

بنابر گزارش منتشر شده از وب‌سایت WABetainfo، نسخه 2.21.220.17 برای آزمایش کنندگان بتا در آی او اس منتشر شده است که امکان مشاهده مستقیم آپدیت در استاتوس اکانت تجاری واتساپ را فراهم می‌کند.

این وبلاگ توضیح می‌دهد که بعد از ضربه زدن روی عکس پروفایل، کاربر می‌تواند بین مشاهده پروفایل یا آپدیت استاتوس یکی را انتخاب کند. از هم اکنون، کاربران عمومی واتساپ می‌توانند آپدیت استاتوس را در تب مناسب پیدا کنند.

این وب‌سایت اشاره کرده هنگام دسترسی به اطلاعات تماس، این تغییر فقط برای مشاهده اکانت تجاری معتبر است و کاربران نمی‌توانند اکانت‌های شخصی در این آپدیت را ببینند.

بهبود عملکرد استاتوس برای اکانت تجاری واتساپ

چند سالی است که استاتوس در واتساپ موجود شده، عملکردی مشابه استوری اینستاگرام داشته و یک نسخه‌برداری از قابلیت اسنپ‌چت معروف است.

در سال ۲۰۱۷، فیسبوک با نام فعلی متا، قابلیت استاتوس را در همه پلتفرم‌های عمده خود از جمله فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتساپ ارائه کرد.

اخیرا، فقط در مسنجر قابلیت ایجاد و مشاهده استوری حذف شده، ولی این شرکت ویژگی‌های اینستاگرام و فیسبوک را ترکیب کرده است.

در آخرین بتا منتشر شده برای واتساپ، این شرکت در حال بهبود نما با قابلیت تصویر در تصویر  است. نسخه 2.21.220.15 از این اپلیکیشن، یک رابط کاربری جدید برای ایجاد قابلیت تصویر در تصویر ارائه کرده و یک نوار کنترل جدید را پیاده‌سازی می‌کند.

این قابلیت اجازه می‌دهد تا کاربر بتواند به راحتی نمای تصویر در تصویر را جابه‌جا کند و تعدادی میان‌بر مثل امکان پایان دادن به ویدیو و نمایش در حالت تمام صفحه را اجرا می‌کند.

لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۸، واتساپ اپلیکیشن جدیدی با نام WhatsApp Business، برای کمک به فعالیت کسب و کارهای کوچک ارائه کرد که به صاحبان این فعالیت‌ها، اجازه تعامل بیشتری با مشتریان را می‌‌داد.

برخی ویژگی‌های آن عبارت از: داشتن لوگوی متفاوت، شناسایی چت‌ها، قابلیت دسترسی در پلتفرم اندروید و آی او اس و سایر موارد است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420