Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نارضایتی کاربران یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری، اپ استور را به چالش کشید 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نارضایتی کاربران یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری، اپ استور را به چالش کشید

نارضایتی کاربران یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری، اپ استور را به چالش کشید

تعدادی از کاربران اپلیکیشن یادداشت‌برداری Notability به تازگی ابراز نارضایتی خود را قوانین جدید این اپلیکیشن در اپ استور مطرح کرده‌اند و پلتفرم دانلود نرم افزار شرکت اپل را با چالش مواجه کرده‌اند.

اپلیکیشن یاد شده اخیرا برنامه خود برای ارائه سرویس پولی را تغییر داده و از این پس به جای ارائه اشتراک پولی مادم‌العمر، اشتراک پولی مدت‌دار را از کاربران درخواست کرده است.

این اپلیکیشن تا پیش از این با قیمت ۸.۹۹ دلار در اپ استور به صورت مادام‌العمر فروخته می‌شد اما حالا مشخص شده که نسخه ۱۱ به بعد آن با خرید اشتراک سالانه ۱۴.۹۹ دلار قابل دریافت و نصب است. این موضوع حتی روی کاربرانی که این اپلیکیشن را از قبل خریداری کرده‌اند نیز تاثیر گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا کاربران آن را نقض قوانین اپ استور و البته اقدام برای داشتن تجارت غیرمنصفانه اعلام کنند.

توسعه دهندگان Notability قوانینی که خودشان از پیش برای ارائه نرم افزار خود به کاربران در نظر گرفته بودند را نادیده گرفته‌اند و اقدام به استفاده از راهکاری متفاوت با قیمت بالاتر کرده‌اند که باعث می‌شود تا کاربران به صورت مداوم موظف به پرداخت هزینه برای دریافت این اپلیکیشن باشند.

کاربران نیز شکایت‌های متعددی را به اپ استور ارائه داده‌اند و درخواست کرده‌اند تا شرکت اپل به این موضوع رسیدگی کند. این در حالی است که شرکت اپل هنوز هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است. طبق قوانین اپ استور که شرکت اپل آن را تنظیم کرده اپلیکیشن‌ها حق ندارند پس از فروش سرویس یا خدمات مشخصی، آن را به بهانه تغییر مدل کسب و کار خود به شکل دوباره به کاربران بفروشند. این در حالی است که هزاران کاربر این اپلیکیشن از همین حالا ابراز نارضایتی خود را به اپل اعلام کرده‌اند.

اپل هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده، اما بسیاری از خبرگزاری‌ها قوانین اپ استور را سلیقه‌ای عنوان کرده و به همین خاطر عدالت‌محوری قوانین اپ استور را به چالش کشانده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420