Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل تولید آیپد را فدای آیفون‌ها خواهد کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تولید آیپد را فدای آیفون‌ها خواهد کرد

اپل تولید آیپد را فدای آیفون‌ها خواهد کرد

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا حجم تولید آیپد‌ها را کاهش دهد تا از آن طریق بتواند در دوره کمبود تراشه در جهان میزان تولید آیفون ۱۳ را در سطحی متعادل نگه‌ دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkie Asia شرکت اپل تصمیم دارد میزان تولید آیپدها را تا ۵۰ درصد کاهش دهد تا از آن طریق بتوان آیفون ۱۳ را به میزان مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای بازار جهانی تولید کند. شرکت اپل تا پیش از این نیز ادعا کرده بود که محدودیت‌های ویژه‌ای برای تولید آیفون ۱۳ دارد و کمبود تراشه در سراسر جهان باعث شده تا این شرکت حجم تولید این تلفن هوشمند را تا پایان فصل پایانی سال ۲۰۲۱ کاهش دهد؛ اما حالا شرکت اپل تصمیم گرفته تا با کاهش تولید برخی از محصولات دیگر خود امکان فروش بیشتر و پاسخگویی به تقاضای آیفون ۱۳ در تعطیلات پایان سال جاری میلادی را پاسخ دهد.

گزارش یاد شده اعلام کرده که آیفون برای شرکت اپل اولویت بیشتری دارد و تصمیم دارد تا تراشه‌های بیشتری را در این زمینه سفارش دهد و به جای آن درخواست تولید تراشه‌های آیپد را کاهش دهد.

اپل پیش بینی کرده که تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ در بازار کشورهای غربی بیشتر از آیپد است و به همین دلیل نیز در بازار اروپا و آمریکا تصمیم گرفته تا میزان تولید این محصولات را افزایش دهد. در حال حاضر نیز ۶۶ درصد از درآمد شرکت اپل از فروش آیفون‌ها در اروپا و آمریکا است.

از طرف دیگر تقاضا برای خرید آیپد هر چند که در بسیاری از کشورها، به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش داشته اما اولویت دوم شرکت اپل خواهد بود. این مسئله به دلیل کم بودن کلی تقاضا برای خرید آیپد در بازار جهانی است و در حال حاضر نیز ۶.۷ درصد است. این در حالی است که سطح تقاضا برای خرید آیفون آنقدر بالا بوده که شرکت اپل ۳۲.۵ درصد از سهم بازار تلفن‌های هوشمند را در سراسر جهان از آن خود کرده است.

اپل پس از سامسونگ در مقام دوم فروشندگان تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است. در این میان شرکت اپل رشد قابل توجهی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته در زمینه فروش آیپدها داشته است. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل تولید ایفون به آیپدها را ترجیح دهد.

این موضوع حتی توسط لوکا مانستری، مدیر عملیات شرکت اپل نیز تایید شده است و مشخص شده که شرکت اپل در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال جاری میلادی میزان تولید آیپد‌ها را کاهش می‌دهد و از این طریق تصمیم دارد تا میزان فروش آیفون‌ها را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420