Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
سه ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس برای دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال جی 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس برای دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال جی

سه ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس برای دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال جی

شرکت اپل طی همکاری با ال جی تصمیم گرفته تا یک پیشنهاد ویژه را برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال جی ارائه دهد و سه ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس را برای آن‌ها فراهم آورد.

دارندگان تلویزیون‌های ال جی مدل‌های پشتیبانی کننده از کیفیت 4K و 8K که در بازه زمانی ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ تولید شده‌اند، می‌توانند از خدمات جدید شرکت اپل برای استریم محتوای بصری استفاده کنند. بر این اساس شرکت اپل سه ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس برای کاربران این تلویزیون‌ها فراهم آورده است. این پیشنهاد ویژه از تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ (معادل ۲۴ آبان ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند از این تاریخ به بعد سرویس اپل تی وی پلاس را در تلویزیون‌های هوشمند خود فعال کنند.

این سرویس برای ۸۰ کشور در کنار آمریکا آماده عرضه شده است. با این حال سرویس یاد شده برای کاربران ایرانی ارائه نشده است و کاربران برای دسترسی به این سرویس احتمالا نیاز به تغییرات ویژه در زمینه ریجن تلویزیون و البته آی پی دستگاه خواهند داشت. این پیشنهاد ویژه البته نیازمند اپل آیدی نیز هست و کاربران باید حساب کاربری اپل خود را نیز برای فعال سازی این اشتراک رایگان مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است که این پیشنهاد ویژه برای مدت زمانی کوتاه است و احتمالا پس از مدت زمانی مشخص کاربران دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

گفتنی است که اپل تی وی پلاس با قیمت ماهانه ۴.۹۹ دلار آماده عرضه در سراسر جهان است و کاربران ایرانی معمولا این سرویس را با خرید گیفت کارت اپل برای اکانت اپل آیدی خود فراهم می‌کنند. با این حال شرکت اپل این پیشنهاد ویژه را برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال جی فراهم آورده است و در صورت دانلود و نصب اپلیکیشن اپل تی وی پلاس در ریجن خاص تنظیم شده با آی‌پی آدرس خاص می‌تواند به صورت ویژه امکاناتی خاص را به صورت رایگان فراهم آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420