Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
هدست واقعیت ترکیبی اپل، اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت ترکیبی اپل، اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

هدست واقعیت ترکیبی اپل، اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

در آخرین آپدیت از خبرنامه Power On، مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ درباره هدست واقعیت ترکیبی شایعه شده اپل صحبت کرده که احتمالا اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

این اولین گزارش از گورمن درباره هدست واقعیت ترکیبی نیست، ضمن اینکه اپل چند سالی است که برای این دستگاه برنامه‌ریزی کرده و اکنون به نظر می‌رسد آماده معرفی این محصول است.

او می‌گوید که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه هدست گران قیمت خود است که مجهز به تراشه، نمایشگر، حسگر و ویژگی‌های مبتنی بر آواتار پیشرفته است.

بنابر ادعای گزارشی در اوایل امسال، قیمت این هدست جدید حداقل ۳۰۰۰ دلار خواهد بود که گفته گورمن را درباره گران بودن دستگاه، تایید می‌کند. همچنین گفته شده که اپل برای ترکیب قطعات این دستگاه فقط به زمان نیاز دارد.

مارک گورمن در این هفته‌نامه به این محصول جدید اپل پرداخته و اینکه آیا از این هدست برای بازی می‌توان استفاده کرد یا فقط متمرکز بر واقعیت افزوده است.

با وجود اینکه مک‌های جدید اپل به تراشه‌های قدرتمندی مجهز هستند، ولی پلتفرم مک او اس برای بازی مناسب نیست، حتی این شرکت با داشتن اپل آرکید با تعداد زیاد بازی، نمی‌تواند با سونی، مایکروسافت و نینتندو رقابت کند.

گورمن گفته که هدست جدید اپل مجهز به قابلیت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است و هدف اپل ارائه تجربه واقعیت ترکیبی است که می‌تواند بازی‌ها را در واقعیت مجازی با کیفیت بالا مدیریت کند.

او اشاره کرده که اولین هدست اپل دارای انواع واقعیت ترکیبی است که قابلیت‌های AR و VR دارد. در حالی که بازی در هر دو قابل اجرا است، ولی واقعیت مجازی آن چیزی است که کاربر برای اجرای با کیفیت و گرافیک سطح بالای بازی به آن نیاز دارد.

گورمن در نهایت با آخرین جمله‌اش به اینکه «سال‌های بعد یک هدست واقعی فقط مبتنی بر واقعیت افزوده مشاهده خواهید کرد»، تمام اظهارات تیم کوک درباره هیجان او برای آینده واقعیت افزوده را تایید کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420