Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
iFixit دستمال اپل را کالبدشکافی کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit دستمال اپل را کالبدشکافی کرد

iFixit دستمال اپل را کالبدشکافی کرد

جنجال‌های دستمال اپل تمامی ندارد و حالا وب‌سایت آی‌فیکس‌ایت در یک اقدام نمادین، پس از کالبدشکافی مک بوک ۲۰۲۱ این محصول را نیز کالبدشکافی نکرده است. هر چند که این محصول به هیچ وجه از لحاظ فنی به حوزه کاری وب سایت یاد شده مربوط نیست، با این حال امتیاز تعمیرپذیری صفر هم به دستمال اپل داده شده است.

جنجال اصلی برسر این موضوع است که دستمال اپل در ظاهر آنقدر خواهان داشته کمه وب سایت اپل اعلام کرده که در صورت ثبت سفارش اینترنتی این محصول، تحویل آن به ۱۰ تا ۱۲ هفته دیگر موکول خواهد شد. تازه این دستمال نزدیک به ۲۹ دلار قیمت داشته که نسبت به بسیاری از محصولات مشابه، یعنی دستمال‌های میکروفایبر نانوتکسچر دست‌کم پنج دلار گران‌تر است.

iFixit دستمال اپل را کالبدشکافی کرد

در این میان آی‌فیکس‌ایت این دستمال را بازگشایی کرده و مشخص شده که این دستمال به هیچ وجه تعمیرپذیر نیست. به این معنا که در صورت شکافته شدن، دیگر امکان برگرداندن آن به حالت اولیه وجود ندارد.

آی‌فیکس‌ایت حتی این دستمال را زیر میکروسکوپ هم برده و آن را با یک دستمال قدیمی میکروفایبر مقایسه کرده است. آی‌فیکس‌ایت به شکلی تمسخرآمیز این دستمال را مورد بررسی قرار داده است. در تصویر اول، آیفون در کنار بسته‌بندی دستمال اپل دیده‌ می‌شود که در کنار آن یک دست انسان در حال پاک کردن نمایشگر آیفون با اسکناس ۲۰ دلاری است.

این وب سایت اعلام کرده که دو لایه دستمال اپل با چسب به هم متصل شده‌اند که کافی است با کمی فشار آن‌ها را از هم جدا کرد و دو دستمال را ایجاد کرد که در نهایت قیمت آن‌ها ۹.۵۰ دلار خواهد شد.

iFixit دستمال اپل را کالبدشکافی کرد

در گام بعدی دستمال اپل همراه با یک دستمال میکروفایبر استاندارد زیر میکروسکوپ مقایسه شده و آی‌فیکس‌ایت، در پاسخ به تصویر، دستمال اپل را «دستمال توالت تیم کوک» نام‌گذاری کرده است.

iFixit دستمال اپل را کالبدشکافی کرد

در بخش پایانی نیز این وب سایت به دستمال جدید شرکت اپل امتیاز صفر را برای تعمیرپذیری داده است و به شکلی تحقیرآمیز اقدام اپل برای عرضه چنین محصولی را مسخره کرده است.

گفتنی است که این اولین واکنش به عرضه یک دستمال ۱۹ دلاری از طرف اپل نیست، تا پیش از این بسیاری از یوتیوبر‌ها از جمله آنباکس تراپی هم اقدام اپل را با انتشار ویدیوهایی مورد تمسخر قرار داده بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420