Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مایکروسافت با پشت‌سرگذاشتن اپل به دومین کمپانی ارزشمند جهان تبدیل شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت با پشت‌سرگذاشتن اپل به دومین کمپانی ارزشمند جهان تبدیل شد

مایکروسافت با پشت‌سرگذاشتن اپل به دومین کمپانی ارزشمند جهان تبدیل شد

شرکت مایکروسافت توانست با پشت‌سرگذاشتن شرکت اپل عنوان دومین شرکت ارزشمند جهان را از آن خود کند. مایکروسافت در حال حاضر پس از آرامکوی عربستان دومین شرکت با ارزش در سراسر جهان است.

تا پیش از این شرکت اپل توانسته بود تمامی رقبای خود را پشت سر بگذارد و طی رقابتی تنگاتنگ، حتی کمپانی نفتی آرامکو را نیز رد کند و اولین شرکت باارزش دنیا تبدیل شود. البته اپل در پستی بلندی‌های اخیر کاهش نسبی داشته است و از طرف دیگر مایکروسافت توانسته با عملکرد خاص خود در تولید محصولات نرم افزاری و سخت افزاری جدید درآمد بیشتری را از آن خود کند و ارزش‌آفرینی بیشتری داشته باشد.

مایکروسافت حالا با ۲.۴۶ میلیارد دلار دومین شرکت پرارزش دنیا است و در مقام سوم شرکت اپل با ۲.۴۳ میلیارد دلار نشسته است. کاهش ارزش شرکت اپل به گفته وال استریت ژورنال به نزدیک بودن تاریخ گزارش مالی فصل سوم مالی ۲۰۲۱ این شرکت مربوط می‌شود و از طرف دیگر شرکت اپل در دسته‌بندی‌های مختلف محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود عملکردی موفقیت‌آمیز نداشته است.

از طرف دیگر شرکت مایکروسافت به تازگی ویندوز ۱۱ را به صورت عمومی آماده عرضه کرده است و سری محصولات جدید سرفیس از جمله سرفیس پرو ۸ توانسته تجربه‌ای ویژه از سیستم عامل جدید ارائه دهد که به نظر کارشناسان، توجه زیادی از بازار را به خود جلب کرده است. به نظر می‌رسد که سرفیس پس از رشد موقت قابل توجه برای بار دیگر رشد منفی در زمینه فروش را تجربه کند و شرکت اپل برای بار دیگر جایگاه سابق خود را بازپس بگیرد.

تا پیش از این نیز بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باور بودند که شرکت‌های اپل و مایکروسافت به زودی رقابتی جدی را با یکدیگر آغاز خواهند کرد. افزایش سهام و ارزش مایکروسافت در گزارش‌های مالی ماه مه ۲۰۲۱ پیش بینی شده بود و حالا این شرکت دومین کمپانی باارزش جهان محسوب می‌شود.ˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420