Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مدیران اپل در مورد خصوصیات اپل واچ سری ۷ توضیح دادند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیران اپل در مورد خصوصیات اپل واچ سری ۷ توضیح دادند

مدیران اپل در مورد خصوصیات اپل واچ سری ۷ توضیح دادند

مدت کوتاهی است که شرکت اپل نسخه جدید واچ او اس را همراه با سازگاری کامل از نمایشگر بزرگ اپل واچ سری ۷ عرضه کرده و حالا مدیران شرکت اپل در مورد خصوصیات این سیستم عامل و اپل واچ سری ۷ توضیح داده‌اند.

Alan Dye مدیر بخش طراحی رابط کاربری و Stan Ng مدیر بازاریابی محصولات اپل به تازگی مصاحبه‌ای را با CNET انجام داده‌اند و در مورد سری جدید ساعت‌ّای هوشمند این شرکت توضیحاتی را ارائه داده‌اند.

این افراد در توضیح این موضوع که چرا اپل به فکر بزرگ‌تر کردن سایز نمایشگر افتاد، اعلام کردند که این کار باعث می‌شود تا خواندن محتوای متنی با فونت بزرگ‌تر امکان‌پذیر شود. نمایشگر بزرگ‌تر از دیدگاه مدیران اپل، بسیار قابل استفاده‌تر است و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این میان Stan Ng مدیر بازاریابی محصولات اپل بر این باور است که لبه‌های دارای انعکاس تاثیری پیچیده روی روند کاری اپل واچ می‌گذارد. این کار باعث می‌شود تا نمایشگر به نظر منحنی بیاید و ظاهری جذاب‌هر و البته کاربردی‌تر برای کاربران اپل واچ ایجاد شود. این تغییرات اپتیکال روی ساعت باعث شده تا مدیریت انتشار نور نیز در اپل واچ‌ها بهتر شود و نمایشگر OLED به بهترین شکل ممکن از روکش کریستالی بگذرد. بازطراحی شیشه کریستالی باعث شده تا شکل و ظاهری ویژه به ساعت هوشمند جدید داده شود.

مدیران اپل در ادامه در مورد کیبورد تمام صفحه در اپل واچ سری ۷ صحبت کردند و اعلام کردند که کمپانی اپل برای توسعه اپل واچ‌های سری جدید در تلاش است تا کارایی‌های هرچه بیشتری را به ساعت‌های هوشمند بیاورد. از طرف دیگر، در هر زمانی که به صورت آزادانه به آیفون کاربران نگاه می‌اندازند به صورت متوسط ۳۰ دقیقه را در شبکه‌ّای اجتماعی می‌گذرانند که یک زمان تلف شده است، این در حالی است که اپل همیشه و در تمام روز همراه کاربران است و به جای ارائه محتوای بی‌تاثیر قرار است به بهترین شکل ممکن محتوا و کارایی‌های مناسب را برای کاربران خود فراهم آورد. اپل واچ  بیشتر از هر دستگاه دیجیتال دیگری کاربران را در طول روز همراهی می‌کند و بهتر است به بهترین شکل ممکن نیز این کار را انجام دهد.

مدیران اپل با وجود ارائه توضیحات متعدد در مورد مشخصات ویژه اپل واچ سری ۷ در مورد عدم ارائه قابلیت‌های سلامتی جدید در این محصولات توضیحات زیادی را ارائه ندادند و دلیل اصلی این رویداد را همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420