Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
 اپل آپدیت امنیتی آی او اس 14.8.1 را منتشر کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 اپل آپدیت امنیتی آی او اس 14.8.1 را منتشر کرد

 اپل آپدیت امنیتی آی او اس 14.8.1 را منتشر کرد

اپل اخیرا آی او اس و آیپد او اس 14.8.1 را به عنوان یک آپدیت امنیتی برای این سیستم عامل منتشر کرد، این آپدیت بیش از یک ماه بعد از انتشار آی او اس و آیپد او اس 14.8 ارائه و در دسترس کاربران قرار گرفت.

آپدیت آی او اس 14.8.1 به  صورت رایگان دانلود می‌شود و در دستگاه‌های واجد شرایط از طریق OTA در اپلیکیشن Settings قابل دسترسی است. همچنین کاربران می‌توانند از طریق Settings > General > Software Update به نرم افزار جدید دسترسی پیدا کنند.

آی او اس و آیپد او اس 14.8.1 با معرفی به‌روزرسانی‌های امنیتی چندگانه، در آیفون‌ها و آیپدهای با سیستم عامل iOS 14 اجرا می‌شود. بنابر سند پشتیبانی امنیتی اپل، این آپدیت برخی حفره‌های امنیتی از جمله Sidecar، WebKit، Voice Control، Status Bar و سایر موارد را برطرف کرده است.

اکثر این آسیب‌پذیری‌های امنیتی به نظر نمی‌رسد که به طور وسیعی استفاده شوند، اپل گفته آسیب‌پذیری IOMobileFramebuffer که یک پسوند هسته‌ سیستم‌عامل برای مدیریت فریم بافر صفحه نمایش است  به طور فعالانه مورد سوء‌استفاده هکرها قرار گرفته است. این حفره امنیتی به یک اپلیکیشن، اجازه اجرای کد دلخواه با امتیازات هسته را می‌دهد.

اپل ارتقا به سیستم عامل جدید آی او اس 15 را اختیاری کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که در صورت تمایل در آی او اس 14 بمانند.

اپل همچنان به انتشار آپدیت‌های آی او اس 14 ادامه می‌دهد که فقط برای رفع حفره‌های امنیتی ارائه می‌شوند و ویژگی جدیدی در این به روزرسانی‌ها معرفی نخواهند شد. قابلیت‌های جدید فقط محدود به آپدیت‌های آی او اس 15 و نسخه‌های جدیدتر iOS می‌شوند.

اپل کمی قبل از برگزاری مراسم معرفی آیفون 13، آپدیت امنیتی آی او اس 14.8 را منتشر کرد که باگ مربوط به اجرای کدهای دلخواه از طریق فایل‌های مخرب را برطرف کرد. این آسیب‌پذیری به سازمان‌های دولتی اجازه می‌داد که روی دستگاه خبرنگاران، وکلا و سایر موارد جاسوس‌افزار نصب کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420