لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روزه سکوت آنباکس تراپی برای تمسخر دستمال اپل

روزه سکوت آنباکس تراپی برای تمسخر دستمال اپل

روز گذشته کاربرانی که دستمال اپل را پیش‌خرید کرده بودند، این محصول را دریافت کردند و حالا کانال یوتیوبی «آنباکس تراپی» با یک ویدیوی عاری از سخن، اقدام اپل برای تولید یک دستمال گران قیمت را به سخره گرفته است.

در این ویدیوی هشت دقیقه‌ای «لوئیس هیل‌سنتگر» گرداننده و صاحب امتیاز کانال ۱۸.۱ میلیونی آنباکس تراپی در یوتیوب اقدام به جعبه‌گشایی دستمال اپل به شکلی غیرمعمول می‌کند.

آنباکس تراپی به منظور افزایش حس تمسخر القا شده به مخاطب خود، نام این ویدیو را “Unboxing Apple’s Most EXCLUSIVE Product…” به معنای «آنباکس منحصربه‌فردترین محصول اپل …» گذاشته است و در کپشن آن به کوتاهی نوشته «اپل دوباره کار خودش را کرد»

در ابتدای این ویدیو، هیل‌سنتگر در حالی وارد استودیوی اختصاصی خود می‌شود که در یک هاردباکس چمدانی را در دست دارد. پس از آن، چراغ‌های استودیو به سبک گاراژ مخفی فیلم‌های بتمن روشن می‌شود و او هاردباکس را روی میز خود باز می‌کند. ویدیو در گام اول به مخاطب خود این حس را به مخاطب القا می‌کند که هیل‌سنتگر در حال بازگشایی یک محصول بسیار مهم و حساس است. پس از آن رفته رفته جعبه‌های کوچک‌تر از دل جعبه‌های بزرگ بیرون می‌آیند تا اینکه ساک کاغذی اپل استور نمایان می‌شود.

لوئیس هیل‌سنتگر با سکوت تمام، ابتدا یک جفت دستکش لاتکس مشکی را به دست می‌کند و شروع به بازگشایی این دستمال می‌کند. در طول بازگشایی او حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زند و فقط در یک جا با انگشت خود به قیمت این محصول اشاره می‌کند که برابر با ۲۵ دلار کانادا بوده است.

در نهایت، او از جیب گوشی گوگل پیکسل خود را بیرون می‌آورد و با دستمال اپل دوربین آن را تمیز می‌کند و به این شکل اقدام اپل برای تولید یک دستمال پارچه‌ای را به سخره می‌گیرد.

البته این اولین باری نیست که آنباکس تراپی سعی در تخریب چهره شرکت اپل دارد، او تا پیش از این نیز با تولید ویدیوهای متعدد سعی در به سخره گرفتن محصولات اپل داشته است. در سال ۲۰۱۴ لوئیس هیل‌سنتگر اولین کسی بود که جلوی دوربین آیفون ۶ پلاس را با دستانش خم کرد. در سال ۲۰۱۷ نیز پس از عرضه آیفون X او با یک گوشی وان‌پلاس جلوی دوربین آمد و قابلیت تشخیص چهره آن را بهتر و کاربردی‌تر از فیس آیدی عنوان کرد و در سال ۲۰۱۸ نیز او به خم شدن آیپد پرو ۱۱ اینچ حمله کرد.

طبق تخمین‌های انجام شده، لوئیس هیل‌سنتگر تنها از کانال یوتیوبی خود تا اوت ۲۰۲۱ مبلغی معادل ۲۴ میلیون دلار آمریکا درآمد کسب کرده است و ویدیوهای او به صورت روزانه ۱.۳ میلیون بار دیده می‌شود. با توجه به این موضوع می‌توان او را یکی از تاثیرگذارترین تولیدکنندگان محتوا در دنیای فناوری دانست که البته به نظر می‌رسد زیاد هم از اپل دلِ خوشی ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420