Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپلیکیشن اپل موزیک قابل استفاده در ویندوز ۱۱ شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل موزیک قابل استفاده در ویندوز ۱۱ شد

اپلیکیشن اپل موزیک قابل استفاده در ویندوز ۱۱ شد

شرکت اپل در آپدیت جدید خود برای اپلیکیشن اندروید اپل موزیک امکان استفاده از آن را در ویندوز ۱۱ نیز فراهم کرده است.

اول موزیک از این پس با استفاده از ویندوز ۱۱ قابل اجرا است و می‌تواند موسیقی‌ها را روی پی‌سی‌ نیز اجرا کند.

مایکروسافت در توسعه ویندوز ۱۱ امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید را کامپیوترهای شخصی نیز اضافه کرده است. این قابلیت هرچند که با تاخیر مواجه شده بود، اوایل ماه جاری میلادی در اختیار کاربران قارر گرفت. حال پس از بررسی‌های انجام شده توسعه دهندگان و کاربران حرفه‌ای، نسخه عادی و نهایی آن در اختیار کاربران عمومی ویندوز ۱۱ قرار گرفته است و کاربران این سیستم عامل می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید را روی دستگاه‌های خود اجرا کنند.

اپلیکیشن اندروید اپل موزیک نیز از همین طریق قابل اجرا در ویندوز ۱۱ است و کاربران کامپیوترهای شخصی دیگر محدود به استفاده از نسخه وب یا آیتونز برای اجرای موسیقی‌های ارائه شده در سرویس‌های نرم افزاری اپل نیستند.

گفتنی است که مایکروسافت برای عرضه این قابلیت با شرکت آمازون همکاری کرده است تا امکان اجرای ۵۰ اپلیکیشن برتر اندروید را در ویندوز ۱۱ فراهم کند. با این حال هر چند که اپل موزیک در فروشگاه اپلیکیشن آمازون ارائه نشده، اما کاربران می‌توانند با دریافت فایل APK اپل موزیک اقدام به اجرای آن روی کامپیوترهای ویندوزی کنند و بدون محدودیت از این سرویس ویژه در کامپیوترهای ویندوزی خود استفاده کنند.

با وجود عرضه امکان اجرای اپل موزیک در ویندوز ۱۱، همچنان بسیاری از کاربران کامپیوترهای ویندوزی از روش‌های پیشین، یعنی استفاده از نسخه وب اپل موزیک و اپلیکیشن آیتونز برای دسترسی به موسیقی‌ها استفاده می‌کنند. شرکت اپل به صورت رسمی نرم افزار آیتونز را برای کاربران ویندوز توسعه داده است که امکان دسترسی به سرویس‌های نرم افزاری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

شرکت اپل البته هنوز ادعایی در مورد داشتن تصمیم برای توسعه اپلیکیشن اپل موزیک برای سیستم عامل ویندوز نداده است و معلوم نیست که این اپلیکیشن به صورت عادی و بومی برای کاربران ویندوز ۱۰ و ۱۱ ارائه می‌شود یا همچنان کاربران این سیستم عامل‌ها به روش‌های امروزی محدود خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420