Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
کاربری در دستگاه‌های اپل پس از خدحافظی جانی آیو افزایش یافته 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربری در دستگاه‌های اپل پس از خدحافظی جانی آیو افزایش یافته

کاربری در دستگاه‌های اپل پس از خدحافظی جانی آیو افزایش یافته

خبرگزاری بلومبرگ یک گزارش تحلیلی جدید را در مورد شرایط اپل پس از جداشدن جانی آیو منتشر کرده که طی آن مشخص شده که تعداد دستگاه‌های جدید این شرکت پس از جدایی جانی آیو افزایش داشته است.

گزارش بلومبرگ توسط ستون‌‌نویس این خبرگزاری به نام Alex Webb منتشر شده است. این تحلیلگر بر این باور است که اپل پس از جدایی جانی آیو برای بار دیگر تاکید خود را روی ساخت دستگاه‌های کاربردی گذاشته است. به عنوان مثال ریموت کنترل اپل تی وی در نسل‌های پیشین با تمرکز بر تسهیل استفاده و کارکرد سریع طراحی شده بودند. اما شرکت اپل در طراحی کنترل جدید اپل تی وی بیشتر روی کاربردی بودن آن تمرکز کرده و این بار اپل دکمه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است.

این موضوع در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی سال ۲۰۲۱ نیز پابرجاست؛ این محصولات جدید دارای درگاه‌های کاربردی جدید هستند که تا پیش از این و مشخصا از سال ۲۰۱۶ از مک بوک‌ها حذف شده بودند. تعبیه درگاه ‌HDMI، کارت‌خوان SD و درگاه مگ سیف نشان می‌دهد که اپل  در دوران پس از جانی آیو دیگر صرفا به زیبایی دستگاه‌های جدید اهمیت نمی‌دهد، بلکه کارایی را نیز در اولویت قرار داده است.

این تحلیلگر به لبه‌های تخت آیفون ۱۲ و ۱۳ نیز اشاره کرده است و اعلام کرده که این طراحی در مقایسه با لبه‌های دارای منحنی باعث مقاومت بیشتری در برابر ضربه‌های مختلف و جلوگیری از شکسته شدن نمایشگر می‌شود.

Webb اعلام کرده که ایده‌های جانی آیو برای تولید محصولات مختلف اپل را در خطر از دست دادن مشتریان حرفه‌ای قرار داده بود. به عنوان مثال بسیاری از کاربران حرفه‌ای نیاز به اتصال دستگاه‌های مختلف به لپ تاپ‌های خود دارند با این حال طراحی مک بوک‌های قبلی چالش اتصال دانگل را برای اپل ایجاد کرده بود.

با این وجود جانی آیو یکی از طراحان اصلی محصولات بوده است و طراحی و ساخت بسیاری از محصولات کاربردی در اختیار او بوده است. در این میان آیو همچنان به عنوان یکی از ایده پردازان طراحی اپل باقی مانده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420