Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل در سی‌امین سالگرد اولین لپ تاپ خود، کنفرانس Unleashed را برگزار می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در سی‌امین سالگرد اولین لپ تاپ خود، کنفرانس Unleashed را برگزار می‌کند

اپل در سی‌امین سالگرد اولین لپ تاپ خود، کنفرانس Unleashed را برگزار می‌کند

شرکت اپل در حالی آماده برگزاری رویداد Unleashed می‌شود که هفته جاری، سی‌امین سالگرد اولین لپ تاپ این شرکت فرا رسیده بود.

اپل در اکتبر سال ۱۹۹۱ اولین کامپیوتر مکینتاش قابل حمل به شکل لپ تاپ‌های امروزی را با عنوان PowerBook 100 رونمایی کرده بود. این کامپیوتر اولین لپ تاپی بود که شرکت اپل با سیستم عامل مکینتاش طراحی و توسعه داده بود. اپل برای رونمایی از این محصول، رویدادی را در مرکز تجاری COMDEX در شهر لاس وگاس برگزار کرد.

پس از موفقیت پاوربوک ۱۰۰ اپل به دنبال تولید و ساخت پاوربوک ۱۴۰ و پاوربوک ۱۷۰ رفت و مهم‌ترین موفقیت خود را در زمینه تولید لپ تاپ های نسل ابتدایی به دست آورد. این محصولات مجهز به نمایشگرهای مارتیسی TFT بودند و پنل‌های پلاستیکی در طراحی بدنه‌ آن‌ها استفاده شده بود.

اپل در سال ۲۰۰۶ با معرفی اولین نسل از مک بوک پرو فرایند تولید انبوه پاوربوک‌ها را متوقف کرد و سری جدیدی از لپ تاپ‌ها را آماده عرضه به بازار جهانی کرد.

شرکت اپل رفته رفته طراحی مک بوک‌ها را تغییر داد و نسل جدیدی از این کامپیوترها را با عنوان مک بوک ایر برای کاربری‌های روزمره طراحی کرد. مک بوک پرو امروزی حاصل طراحی شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ است که دارای ضحامت بسیار کم و نمایشگر با کیفیت نسبتا تمام صفحه است.

شرکت اپل در این میان تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس فردا نسل جدیدی از مک بوک‌ها را با طراحی کاملا متفاوت آماده عرضه کند. علاوه بر این و با توجه به روند تولید کامپیوترهای اپل در سالیان گذشته، عرضه لپ تاپ‌های اپل سیلیکون با نامی متفاوت با آنچه تا به امروز در مورد مک بوک‌های پرو و ایر می‌دانیم نیز بعید به نظر نخواهد رسید.

شرکت اپل تا پیش از این نیز تجربه تغییر نام لپ تاپ‌ها و البته پردازنده منحصر به فرد آن‌ها را داشته است و به نظر می‌رسد که امسال نیز تصمیم به انجام چنین فرایندی را داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420