Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل چهارمین بتای آی او اس 15.1 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چهارمین بتای آی او اس 15.1 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل چهارمین بتای آی او اس 15.1 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل اخیرا چهارمین بتای آی او اس 15.1 را به طور آزمایشی برای توسعه‌دهندگان مننتشر کرده، این آپدیت یک هفته بعد از انتشار سومین بتا و سه هفته بعد از انتشار عمومی آی او اس 15 ارائه شده است.

اپل که قبل از انتشار آی او اس 15 ویژگی SharePlay را حذف کرده بود، اکنون این قابلیت را به آپدیت 15.1 بازگردانده است. ویژگی SharePlay به کاربران امکان می‌دهد تا با دوستان یا اعضای خانواده خود از طریق یک تماس تصویری بتوانند فیلم‌ها، تماشای تلوزیون یا گوش کردن به موزیک را به اشتراک بگذارند.

اپل به این قابلیت‌، لیست پخش مشترک و همگام‌سازی سریال‌های تلوزیونی را اضافه کرده تا افراد حاضر در یک تماس تصویری بتوانند به طور همزمان یک چیز را تماشا کنند. همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش داخلی در این آپدیت ارائه شده که اپل هنوز در حال کار کردن روی باگ‌های آِن است.

بتا آی او اس 15.1 برای کاربران آیفون ۱۳، پشتیبانی از قابلیت ضبط ویدیوی ProRes را اضافه کرده که فرمت ویدیوی حرفه‌ای با کیفیت بالا و استفاده کم از فضای ذخیره‌سازی است. اپل همچنین قابلیت Lossless Audio  و دالبی اتموس را با پشتیبانی از صدای فضایی به هوم پاد و هوم پاد مینی اضافه کرده است.

ویژگی دیگری که در آپدیت جدید ارائه شده امکان افزودن سوابق واکسن کوید ۱۹ در اپلیکیشن Health و سپس وارد کردن کارت واکسن در اپلیکیشن Wallet  است. این قابلیت از کارت‌های هوشمند سلامت استفاده می‌کند و فعلا فقط در برخی از ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک، کالیفرنیا، لوئیزیانا و هاوایی قابل دسترسی است.

اپل با انتشار بتای جدید، باگ Unlock قفل آیفون با اپل واچ را برطرف می‌کند، این باگ هنگام استفاده از ماسک، مانع باز شدن قفل آیفون از طریق اپل واچ می‌شد.

لازم به ذکر است که بتای آی او اس 15.1 از طریق Apple Developer Center یا OTA بعد از نصب پروفایل مناسب روی آیفون قابل دانلود است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420