لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی نسل جدید حرفه‌ای‌تر خواهد بود

اپل تی وی نسل جدید حرفه‌ای‌تر خواهد بود

شایعات ضدونقیض منتشر شده توسط وب‌سایت iDropNews حاکی از آن است که اپل در حال کار کردن روی اپل تی وی نسل جدید همراه با طراحی باریک‌تر، روکش شیشه‌ای و قدرت پردازشی بالاتر برای اجرای بازی‌های اپل آرکید است.

این گزارش ادعا می‌کند که نسل جدید اپل تی وی با طراحی باریک و صاف، قرار است جایگزین اپل تی وی فعلی شود.

همچنین گفته شده این دستگاه مجهز به یک لایه رویی شیشه‌ای از جنس «پلکسی گلس» خواهد شد که احتمالا در نسل‌های آینده مک مینی هم به کار خواهد رفت. گفتنی است که این طراحی جدید یادآور نسل اول اپل تی وی است و اپل از ایده‌های گذشته خود برای ساخت محصولات جدید استفاده خواهد کرد.

البته منبع این شایعه از طرف iDropNews ناشناخته باقی مانده و احتمالا این گزارش کمی اغراق‌آمیز است. در این گزارش ذکر شده که اپل تی وی جدید دارای لبه‌های تیزی شبیه به آیفون ۱۳، آیپد پرو و آیمک خواهد بود، در حالی که دستگاه فعلی دارای لبه‌های تخت و تیز است.

شایعه دیگر برای اپل تی وی نسل جدید، اشاره می‌کند که اپل در حال کار کردن روی یک کنسول بازی شبیه به نینتندو سوئیچ است، این شایعه در ادامه گزارش ضدونقیض قبلی است و ادعا کرده که این کنسول بازی به منظور بهبود تجربه اپل آرکید در بازی‌های مختلف است.

شایعه اخیر نشان می‌دهد که اپل کنسول بازی ترکیبی ویژه‌ای را آماده عرضه به بازار خواهد کرد و احتمالا قرار است نسبت به کنسول‌های تولید شده توسط مایکروسافت و سونی فروش بیشتری خواهد داشت.

یکی از افشاگران قابل اطمینان در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که اپل در حال کار روی یک کنترلر بازی است که البته هنوز چنین محصولی آماده عرضه به بازار نشده است.

لازم به ذکر است که اپل سال ۲۰۱۹، سرویس اشتراکی بازی‌های خود با عنوان اپل آرکید را عرضه کرد که از طریق آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی امکان اجرای بازی‌ها را ارائه می‌داد. اوایل امسال مدل جدید اپل تی وی با تراشه A12 بایونیک به‌روزرسانی سخت افزاری شد که عملکرد قدرتمندتری را برای اجرای بازی‌های اپل آرکید ارائه کرد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373