Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل دعوتنامه کنفرانس Unleashed را منتشر کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوتنامه کنفرانس Unleashed را منتشر کرد

اپل دعوتنامه کنفرانس Unleashed را منتشر کرد

شرکت اپل با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی دعوتنامه کنفرانس جدید خود با عنوان Unleashed را منتشر کرد. این رویداد قرار است دوشنبه هفته آینده برگزار شود.

اپل اعلام کرده که کنفرانس Unleashed قرار است در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ معادل ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت غرب آمریکا، معادل 8:30 شب به وقت تهران برگزار شود. این رویداد احتمالا زمان مناسب برای رونمایی از کامپیوترهای جدید مک با پردازنده بهبود یافته M1X خواهد بود.

این رویداد از طریق توییتر، یوتیوب و صفحه Events در وب سایت رسمی شرکت اپل اطلاع‌رسانی شده است و شرکت اپل برگزاری آن را تایید کرده است. اپل در حال حاضر تمامی پیش‌زمینه‌هایی که تا پیش از این برای برگزاری رویدادهای خود در یکی دو سال گذشته انجام می‌داده را برای رویداد Unleashed آماده کرده است. این موارد، شامل آماده‌سازی هشتگ AppleEvent در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام به همراه پشتیبانی از لوگوی واقعیت افزوده این رویداد است که از طریق سافاری در ایفون‌‌ها و آیپد قابل مشاهده خواهد بود.

شرکت اپل احتمالا در جریان این رویداد از یک مدل جدید مک مینی، در کنار مک بوک‌های جدید شامل مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی خواهد کرد. اپل در جریان این رویداد همچنین از یک پردازنده جدید و بهبودیافته برای این دست از کامپیوترها رونمایی می‌کند که احتمالا با عنوان M1X شناخته خواهد شد. بر اساس ادعای تحلیلگران، شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی اقدامی برای عرضه یک نسل کاملا تازه از پردازنده‌های اپل سیلیکون نظیر M2 نمی‌کند و صرفا به بهبود سخت افزاری پردازنده M1 و عرضه نسخه‌ای قدرتمندتر از آن با عنوان M1X بسنده خواهد کرد.

گفتنی است که در شایعات منتشر شده تا به امروز برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که شرکت اپل در جریان رویداد Unleashed از ایرپاد ۳ نیز به عنوان نسل جدید هندزفری‌های میان‌رده خود رونمایی می‌کند که البته این موضوع هنوز توسط بسیاری از افراد تایید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420