Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
کاهش هزینه‌‌ مالکیت، فروش مک را افزایش داد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش هزینه‌‌ مالکیت، فروش مک را افزایش داد

کاهش هزینه‌‌ مالکیت، فروش مک را افزایش داد

نتایج حاصل از یک نظرسنجی از کارکنان دوگانه‌ در شرکت‌های مختلف نشان داده که به دلیل پایین بودن «هزینه کل مالکیت» (TCO) در روند ساخت دستگاه‌های اپل نسبت به کامپیوترهای ویندوزی، فروش مک افزیش قابل توجهی داشته است.

یک ارزیابی جدید از موسسه Dimensional Research نشان داده که اپل با سرعتی مناسب به رشد فروش محصولات خود ادامه می‌دهد. این تحقیق به  درک و استفاده از محصولات اپل توسط کارکنان دوگانه یا ترکیبی در مقایسه با کارکنان دورکاری یا کارمندانی که فقط در محل کار به صورت حضوری کار می‌کنند، پرداخته است.

در این تحقیق نحوه کار دپارتمان IT شرکت‌های مختلف که در آن‌ها کارکنان از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفته است و درخواست آن‌ها برای داشتن یک کامپیوتر کاری، شامل مک یا ویندوز زیر ذره‌بین قرار گرفته است. در برخی از این فراخوان‌ها به موضوعات جالب‌تری اشاره شده و نشان داده که تقریبا نیمی از متخصصان فناوری اطلاعات بر این باور هستند که برای کارکنان دوگانه یا ترکیبی، دستگاه‌های اپل بر انواع دیگر دستگاه‌ها برتری دارند. نکته مهم‌تر اینکه ۷۵ درصد از این افراد معتقد هستند که هزینه کل مالکیت دستگاه‌های اپل در طول عمر آن‌ها پایین‌تر از سایر برندها است.

از طرفی طی دو سال گذشته، تحقیقات و ارزیابی‌ها نشان داده استفاده از دستگاه‌های اپل رشد قابل توجهی داشته و بر فروش هر چه بیشتر محصولات این شرکت تاثیر به سزایی داشته است. می‌توان به مواردی از جمله ۶۳ درصد افزایش فروش لپ تاپ‌های اپل، ۳۸ درصد افزایش فروش آیفون، ۳۵ درصد افزایش فروش آیپد و  حدود ۲۲ درصد افزایش فروش مک اشاره کرد.

گفتنی است که از نظر متخصصان فناوری اطلاعات، نیروی کار ترکیبی با مشکلات متعددی مواجه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسائلی مثل کار از راه دور و اتصال به دستگاه‌های دیگر برای عیب‌یابی اشاره کرده‌اند. بسیاری از کارکنان هنگام عیب‌‌یابی یک مشکل از راه دور، با کاربران نهایی خودبا چالش مواجه می‌شوند. عده‌ای به مشکلات هنگام راه‌اندازی و تنظیم کامپیوترهای جدید اشاره کرده و برخی دیگر هم اطمینان از امنیت محیط کار دور از خانه را به عنوان مشکل مطرح کرده‌اند.

ارزیابی جدید تایید کرده شرکت‌هایی که به طور مداوم مدیریت و امنیت دستگاه‌های اپلی خود را انجام می‌دهند نسبت به سایرین در محیط تجاری جدید موفق‌تر هستند. در این تحقیق به ابزار Kandji اشاره شده که راهکاری برای مدیریت دستگاه‌های تلفن همراه اپل است و برای کمک به مدیران IT و مدیران اجرایی برای دستیابی به همین نتیجه طراحی شده است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420