Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نایب رئیس اندروید اپل را به استفاده از خدمات ارتباطی غنی دعوت کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نایب رئیس اندروید اپل را به استفاده از خدمات ارتباطی غنی دعوت کرد

نایب رئیس اندروید اپل را به استفاده از خدمات ارتباطی غنی دعوت کرد

هیروشی لاکهایمر نایب رئیس توسعه اندروید در شرکت گوگل به تازگی در توییتی اپل را به استفاده از خدمات ارتباطی غنی (RCS) دعوت کرده است.

او قبلا اعلام کرده بود که شرکت گوگل در توسعه نسخه‌های جدید اندروید تصمیم به استفاده خدمات ارتباطی غنی دارد و سیستم‌های نوین ارتباطی به زودی امکان اجرا در گوشی‌های اندرویدی را دارند. او حالا در یک توییت از اپل خواسته تا به استفاده کنندگان از فناوری خدمات ارتباطی غنی بپیوندد و یک راهکار کاملا کاربردی، یکپارچه و جهانی را در اختیار کاربران آیفون‌ها قرار دهد.

اکانت رسمی اندروید با رونمایی از خدمات ارتباطی غنی  یک توییت منتشر کرده بود و طی آن به حباب‌های آبی و سبز مربوط به آی‌مسیج و اس‌ام‌اس اشاره کرده بود. لاکهایمر با ریتوییت کردن نوشته اکانت رسمی اندروید و بدون اشاره به شرکت اپل این توییت را منتشر کرده است:

 

چت‌های گروهی لزوما نباید به صورت امروزی باشند. یک راهکار کاملا واضح برای این موضوع وجود دارد. این یک دعوتنامه عمومی برای همه افرای است که می‌توانند به این موضوع تحقق بدهند: ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

 

خدمات ارتباط غنی یک رابط جدید برای ارتباط کاربران با یکدیگر است که می‌تواند به زودی جایگزین سیستم پیام کوتاه یا همان SMS و پیام‌های رسانه‌ای MMS خواهد شد و یک رابط یکپارچه را برای دسترسی به امکانات مختلف اشتراک گذاری محتوای متنی و رسانه‌ای را ارائه می‌دهد.

شرکت اپل آی‌مسیج را به صورت انحصاری برای آیفون‌ها ارائه داده است که امکان ارسال و دریافت پیام از طریق اینترنت را در دستگاه‌های تولید شده توسر خود فراهم می‌کند. کاربران اندرویدی و دیگر پلتفرم‌هایی که توسط شرکت اپل توسعه داده نشده‌اند از دسترسی به آی‌مسیج بی‌بهره خواهند بود.

همین محدودیت نیز باعث شده تا بسیاری از انتقادها متوجه شرکت اپل باشند. در این میان شرکت اپل همچنان روی توسعه انحصاری این پیام رسان تاکیید زیاد دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420