Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
استیو جابز می‌خواست سیستم عامل مک روی کامپیوترهای Dell اجرا شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیو جابز می‌خواست سیستم عامل مک روی کامپیوترهای Dell اجرا شود

استیو جابز می‌خواست سیستم عامل مک روی کامپیوترهای Dell اجرا شود

مایکل دل، مدیر عامل اجرایی برند Dell در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Cnet به مناسبت دهمین سالگرد مرگ استیو جابز خاطره‌ای از او را تعریف کرده است. مایکل دل اعلام کرده استیو جابز زمانی تصمیم داشته تا لایسنس سیستم عامل را برای اجرا روی کامپیوترهای Dell به او بفروشد.

مایکل دل در این مصاحبه اعلام کرده که استیو جابز پس از اخراج از اپل و آغاز کسب و کار NeXT تلاش داشت تا به شرکت کامپیوترسازی Dell نزدیک شود. جابز تلاش می‌کرد تا سیستم عامل NeXT را به این شرکت بفروشد تا به عنوان سیستم عامل پیشفرض این کامپیوترها به جای ویندوز آماده عرضه شود.

پس از آنکه جابز به اپل بازگشت، برای بار دیگر تلاش کرد تا لایسنس سیستم عامل مک را به Dell بفروشد. مدیر عامل این شرکت کامپیوترسازی در مصاحبه اخیر خود تاکیید داشته که استیو جابز تلاش می‌کرد تا حق انتخاب برای خرید کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و سیستم عامل مک را با سخت افزارهای تولید شده توسط شرکت‌های دیگر فراهم کند.

مایکل دل نیز فکر می‌کرد که این ایده خوبی است و تصمیم داشت تا لایسنس سیستم عامل مک را برای اجرای پیشفرض در کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت خود از استیو جابز بخر. اما استیو جابز نگرانی زیادی در مورد افزایش سطح فروش کامپیوترهای ویندوزی نسبت به کامپیوترهای مک داشت که دلیل آن نیز قیمت نسبتا ارزان‌تر کامپیوترهای ویندوزی بود.

استیو جابز تلاش داشت تا دل را راضی کند که سیستم عامل مک را در کنار ویندوز در اختیار کاربران قرار دهد که این موضوع به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و عرضه محصولات، نهایتا از طرف دل رد شد.

دل به جابز گفته بود که ایده او برای تولید چنین کامپیوترهایی صدها میلیون دلار هزینه روی دست این شرکت می‌گذارد و منطقی نیست که بسیاری از کسب و کارهای مشتری این شرکت هزینه بیشتری را برای یک سیستم عامل اضافه پرداخت کنند.

علاوه بر این، استیو جابز به هیچ وجه تضمینی برای عرضه آپدیت‌های مک به صورت رایگان در کامپیوترهای Dell ارائه نداده بود که همین موضوع نیز باعث از قوی‌تر شدن تصمیم مایکل دل برای رد پیشنهاد استیو جابز شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420